اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پروژه‌های شهرداری اهواز بیش از موارد تبلیغ شده است

نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: پروژه‌ها و اقدامات انجام شده توسط شهرداری بیش از چیزی است که برای آن تبلیغ شده است.

پروژه‌های شهرداری اهواز بیش از موارد تبلیغ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهران باباپور، نائب رییس شورای شهر اهواز امروز در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع شهید کجباف اهواز، اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش و زحمت کارکنان شهرداری و با پیگیری شورا ، شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ای هستیم که در کنترل گره‌های ترافیکی بسیار موثر بوده است.

وی سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را خوب عنوان کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و رکود اقتصادی موجود در کشور اما در سال ۹۹ رقمی تقریبا معادل یک هزار و ۴۰۰ میلیارد در پروژه‌های خاص به ویژه حمل‌ونقل، کنترل ترافیک و فضای سبز در دستورکار قرار گرفت که این پروژه‌ها سرعت پیشرفت خوبی دارند.

وی افزود: امیدواریم با تداوم این روند شاهد تعریف پروژه‌های بزرگ‌تر در سال جدید و در سطح کلانشهر اهواز خواهیم بود.

نائب رییس شورای شهر اهواز درخصوص حواشی اخیر در فضای مجازی و تاثیر آن بر کار شهرداری، بیان کرد: شهرداری و کارکنان آن در حال عمل به وظایف خود هستند و هرچند این حواشی بی‌تاثیر نیست اما نتوانست بر عملکرد شهرداری تاثیر بگذارد.

وی افزود: شهرداری به آنچه وظیفه ذاتی‌اش بود عمل کرد و معتقدم آن دسته از اقدامات صورت گرفته بیش از موارد تبلیغ شده است.

وی گفت: در رابطه با تغییر شهردار نیز کار شورا نظارت بر عملکرد شهرداری است و هنگامی که اکثریت شورا به یک جمع‌بندی برسند قطعا تصمیم خواهند گرفت ولی تا الآن به جمع‌بندی نرسیده‌اند و شهردار درحال ادامه کار خود است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول