اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: امسال تاکنون ۶۱ جلسه در این راستا تشکیل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی را تسهیلات بانکی در بخش‌های گوناگون دانست و بیان کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات صنایع در بخش‌های مالیات، بیمه تامین اجتماعی، آب، برق، گاز، بحث‌های زیرساختی و نقدینگی بررسی می‌شود.

وی از ۷۷۳ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و خاطر نشان کرد: افزون بر ۵۰۰ مورد از این مصوبات اجرایی شده است.

زرین‌فر با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

وی، با بیان اینکه ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها از تملک خارج شده است افزود: افزون بر ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی که پایین‌تر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌کردند با حمایت‌های ویژه تولید آنها افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت و تصریح کرد: در ۱۱ ماه امسال برای رونق تولید به ۱۹۳ طرح  ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که جایگاه استان بوشهر در کشور هشتم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول