اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سردار فدوی: انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال در اوج قرار دارد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال در سایه رهبر و امام حاضر در اوج قرار گرفته است.

سردار فدوی: انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال در اوج قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز در رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حرم مطهر امام راحل اظهار کرد: به برکت ایام ماه مبارک رجب و شعبان و در آستانه بهار، مراسم عقد و ازدواج که در جوار حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، کار بسیار ارزشمندی است. 

وی گفت: بیش از ۴۲ سال است که انقلاب اسلامی در سایه رهبر و امام حاضر در اوج قرار گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: نه تنها در طول دوران انقلاب اسلامی در همه دشمنی‌ها پیروز شده‌ایم و دشمن را با شکست مواجه کرده‌ایم بلکه دلدادگان انقلاب در گوشه کنار جهان در حال پیشرفت هستند.

سردار فدوی تصریح کرد: یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد در حالی که ۶ سال در جنگ با آمریکا و سایر دشمنان و استکبار هستند.

وی بیان کرد: ازدواج پسندیده‌ترین کار نزد خداوند است و وقتی ملتی دست در دست یکدیگر می‌گذارند تا ازدواجی انجام شود این خیر دو چندان و اکنون به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور این کار انجام می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه در سراسر کشور برگزار می‌شود و متوقف نخواهد شد، خاطرنشان کرد: وسعت سپاه پاسداران به وسعت انقلاب اسلامی که دفاع از امنیت تنها یکی از وظایف آن بوده درحالی که ابعاد گسترده‌ای از وظایف برای سپاه پاسداران تعریف شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول