اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادسازی 100 مورد تغییر کاربری و ویلاسازی در کرج

رئیس سازمان جهادکشاورزی کرج با اشاره به اینکه در راستای مقابله با زمین‌خواری و تغییر کاربری غیر مجازی 251 هکتار از اراضی کرج آزادسازی شدند، گفت: در این میان 100 مورد دیوار کشی، ویلاسازی، گودبرداری و ... تخریب شد.

آزادسازی 100 مورد تغییر کاربری و ویلاسازی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی، گفت: سال جاری مقابله با ساخت‌وساز غیر مجاز و تغییر کاربری‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار داشت در این میان با سودجویان و زمین‌خواران متعددی برخورد قانونی صورت گرفت.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرج با اشاره به اینکه یکی از اهداف و دلایل مقابل با تغییر کاربری حفظ قدرت کشاورزی و تولید غذا است، ادامه داد: در راستای حفظ قدرت تولید غذا در ماهدشت بالغ بر 97 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، محوطه سازی، آلاچیق، گودبرداری، اسکلت و دپوی مصالح تخریب و 250 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت و مهرشهر کرج، اظهار کرد: همچنین بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در منطقه مهرشهر نیز با تخریب 3 مورد دیوار و بنا، یک هکتار از اراضی آزاسازی شد.

وی خطاب به افرادی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند هشدار داد: با چنین اقداماتی به شدت برخورد می‌کنیم؛ همچنین از شهروندان درخواست داریم از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، تخلفات را گزار کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول