اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

ولایتی: عمر با برکت شیخ احمد الزین در راه صیانت از اسلام و وحدت امت اسلامی سپری شد

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، شیخ احمد الزین را از عالمان مجاهد، مدافع مظلومان و مبارز نستوه جبهه مقاومت اسلامی دانست که عمر با برکت خویش را همواره در مسیر آگاهی بخشی، صیانت از اسلام و مسلمانان و وحدت امت اسلامی به کار گرفت.

ولایتی: عمر با برکت شیخ احمد الزین در راه صیانت از اسلام و وحدت امت اسلامی سپری شد

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه و مبارز، مرحوم قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 

مرحوم قاضی شیخ احمد الزین، از جمله عالمان مجاهد، مدافع مظلومان و مبارز نستوه جبهه مقاومت اسلامی است که عمر با برکت خویش را همواره در مسیر آگاهی بخشی، صیانت از اسلام و مسلمانان و وحدت امت اسلامی به کار گرفت و منشاء اثرات فراوان و بی نظیری گردید که فقدان این شخصیت برجسته و فاضل موجب تاثر و تاسف فراوان است.

ایشان در مبارزه با استکبار و به ویژه رژیم صهیونیستی، عدالت خواهی و همراهی با نهضت بزرگ امام خمینی (ره) و سپس در جبهه مقاومت بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره ایستادگی و مقاومت نمود و از جمله پرچمداران این مسیر بود و تا لحظه ارتحال، در این جهت ثابت قدم و استوار گام برداشت و در جایگاه یک عالم برجسته اهل سنت و همچنین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان نیز وحدت امت اسلامی و مقاومت را ضرورت و تنها راه مبارزه مبارزه با توطئه دشمنان دانسته و جایگاه مهمی در این زمینه و مبارزه با تفرقه افکنی و تضعیف جهان اسلام داشته است.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی، مجاهد و مبارز نستوه و علاقه مند به جمهوری اسلامی ایران را به دبیر کل محترم حزب الله لبنان، علمای جهان اسلام، ملت بزرگ و شریف لبنان، گروه های مقاومت و شاگردان، علاقه مندان و خانواده معزز تسلیت عرض نموده، از در گاه خداوند متعال علو درجات و رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول