اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بهره‌برداری از فازدوم آبرسانی به دشت امامزاده جعفر با تزریق 290میلیارد ریال اعتبار

معاون آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون آب به یشت ایستگاه پمپاژ رسیده و برای تکمیل این طرح نیاز به 290 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی است.

بهره‌برداری  از فازدوم آبرسانی به دشت امامزاده  جعفر با تزریق 290میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با حضور  معاون رئیس جمهور در امور اجرایی، معاون امور اقتصادی استاندار ، فرماندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، معاون آب منطقه ای از طرح های جهش تولید در شهرستان باشت بازدید به عمل آمد.

احسانی در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ خان احمد باشت گفت: پروژه آبرسانی به اراضی دشت امامزاده جعفر  در فاز 2 است.

 وی با بیان اینکه هم اکنون این پروژه از پشرفت فیزیکی 80درصدی برخوردار است، گفت:  در راستای جهش تولید فعالیت برای بهره برداری از این پروژه بیشتر شده است  و برنامه ریزی هایی  لازم صورت گرفت.

 معاون آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون 2 مخزن آب 2 هزار مترمکعبی  احداث شده است  که  این پروژه در 2 بخش  در حال فعالیت است  که یک بخش  در شبکه توزیع  و بخش دوم  ایستگاه پمپاژها و مخازن است.

احسانی عنوان کرد:  شبکه توزیع  قریب  بر 46 کیلومتر است که برای چهار هزار هکتار از اراضی  آب دشت امامزاده جعفر در فاز یک و دو 2 پیش بینی شده است که  اکنون در راستای جهش تولید قریب بر 45 کیلومتر شبکه توزیع در فاز 2 کار انجام شده است و در حال حاضرشبکه توزیع بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: اکنون آب به یشت ایستگاه پمپاژ رسیده و برای تکمیل این طرح نیاز به 290 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی است.

 احسانی  ادامه داد: انتظار داریم که دولت و مسوولان  در بهره برداری  رسیدن این طرح و تزریق اعتبارات همکاری لازم را در این پروژه  به جهت بهره برداری رسیدن آن داشته باشند.

 معاون آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون ایستگاه پمپاژ در مرحله 90درصدی پیشرفت فیزیکی است .

وی ابراز کرد: با تامین اعتبار طرح تامین آب  اراضی دشت امامزاده در فاز 2 در فروردین سال آینده این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 احسانی ادامه داد: در هدفگذاری که صورت گرفته در این طرح در راستای جهش تولید تامین آب اراضی 2هزار و 100 هکتار از اراضی منطقه خان احمد باشت است که با تامین اعتبار  این پروژه در فروردین سال آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول