اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جلسات شورای فرهنگ عمومی فرصتی برای رشد و تعالی فرهنگ کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم جلسات شورای فرهنگ عمومی با ایجاد تعامل سازنده میان فعالان حوزه فرهنگ، فرصتی برای رشد و تعالی این بخش فراهم کنند.

جلسات شورای فرهنگ عمومی فرصتی برای رشد و تعالی فرهنگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی امروز در هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سید محمدرضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد با گرامی داشت نام و یاد مرحوم محمدپور، مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به اهتمام رییس، نائب رییس و دبیر مرحوم شورای فرهنگ عمومی استان، این شورا توانست در سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کند.

وی ادامه داد: این رتبه در سایه فعالیت های مجدانه و تشکیل جلسات منظم شورا کسب شده و همچنین شهرستان های استان نیز رتبه دوم را در رده بندی ها کسب کرده اند. 

ناظمی با اشاره به تشکیل هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: امیدواریم این جلسات فرصتی برای تعامل عملیاتی میان شوراهای فرهنگ عمومی ایجاد کرده و بدین وسیله موجبات رشد و تعالی فرهنگ کشور ایجاد شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این جلسه علاوه بر حضور اعضای رسمی شورای فرهنگی عمومی استان به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اعضای غیررسمی شورای فرهنگ عمومی استان و اعضای اصلی شورای شهرستان به صورت وبیناری ناظر این جلسه هستند.

در این جلسه جزئیات سند مهندسی فرهنگی کشور توسط اعضای جلسه مورد بحث قرار گرفت. 

انتهای پیام/60027
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول