اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان در آذربایجان‌شرقی

سرپرست تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: سربازان مستقر در یگان‌های آذربایجان‌شرقی باید با مهارت‌آموزی حین خدمت ضمن نتیجه بخش شدن آموزش‌ها پس از اتمام خدمت سربازی جذب بازار کار شوند.

اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر فرهاد پیرعلی امروز در نشستی با اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان این است که سربازی که وارد خدمت می‌شود، مهارتی بیاموزد و برای آموخته خود مدرکی دریافت کند که بتواند پس از خدمت سربازی نیز در جامعه از مهارت خود استفاده کند.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنیم تا جوانی که حدود ۲ سال از طلایی‌ترین زمان زندگی خود را در اختیار سربازی قرار می‌دهد، بتواند پس از خدمت با  تجربه‌ای سرشار یگان‌های نیروهای مسلح را ترک کند و جذب بازار کار شود.

 فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل هم تلاش و برنامه‌ریزی تمام یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در آذربایجان‌شرقی و اردبیل از جمله نیروی هوایی، پدافند و نیروی زمینی برای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.

میرزایی افزود: تمام یگان‌های مستقر در منطقه در تلاش هستند تا به صورت صحیح و کاربردی دستورات سلسله مراتب فرماندهی و ستاد کل نیروهای مسلح را به اجرا در آورند و در زمینه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه همیشه جزو استان‌های پیشتاز بوده‌ایم.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش نیز گفت: بنابر دستور ستاد کل نیروهای مسلح  از سال ۹۷ فعالیت‌های مهارت‌آموزی کارکنان در پنج زمینه فنی و حرفه‌ای، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان، هلال احمر و ICT در حال اجراست.

امان‌اللهی افزود: خوشبختانه تقریبا در تمام زمینه‌های مهارت‌آموزی یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال‌غرب کشور پیشرفت چشمگیری داشته و استان آذربایجان‌شرقی در زمینه فنی و حرفه‌ای ۹۲ درصد، جهادکشاورزی ۱۰۰ درصد، هلال احمر ۹۶ درصد و ورزش و جوانان ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

هیات بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به شهر تبریز از عملکرد برنامه‌های مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌شرقی از جمله یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای مراغه و عجب‌شیر همچنین پایگاه دوم نیروی هوایی و پدافند هوایی شمال‌غرب بازدید کردند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول