اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شانس ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شانس ورزشکاران استان برای کسب سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۱ تاکید

شانس ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمدتقی علوی در  نشست شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد حوزه ورزش گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات موثر و خوبی در حوزه ورزش انجام شد، ستاد المپیک را در برنامه قرار دادیم و با توجه به تاخیر یکسال المپیک فضا برای ورزشکاران فراهم شد و سه نفر از ورزشکاران( سامان پاکباز رشته دوومیدانی)  علی پیروج ( پرتاب نیزه) و پریسا جهان‌فکر در رشته وزنه‌برداری شانس حضور در المپیک ۲۰۲۱ را دارند.

مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف‌گذاری لازم را در کنار فعالیت‌ها انجام دادیم افزود:  سال جاری، ۵ کرسی در فدراسیون‌های مختلف از جمله فوتبال اسکیت، و رشته‌های بومی عشایری را کسب کردیم. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزش‌های قایقرانی، هندبال و ورزش‌های انفرادی کسب مدال کردیم.

وی با تاکید بر حمایت از تیم‌های باشگاهی افزود: فرازبام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال خوش درخشیدند، تیم کاراته ما در لیگ برتر شرکت کرد و تیم قایقرانی در قالب باشگاه دلفین و در بخش آقایان قهرمان و بانوان نائب قهرمان کشور شدند.

این مسئول با اشاره به حضور روسای فدراسیون‌ها در استان گفت:  برخی تیم‌های استان اسفند ماه در رشته‌های کوراش، جودو و هندبال نوجوانان به مسابقات اعزام می‌شوند که خواستار حمایت از این تیم‌ها هستیم.

علوی با بیان اینکه اولین مدال در رشته تفنگ و تپانچه را ورزشکاران استان کسی کردند، گفت: دو بانو و یک آقا موفق به کسب مدال شدند، ۲۴ پروژه و زیرساخت سال قبل انجام دادیم، ضمن اینکه ۹۶ خانه ورزش انجام شد و ۲۴ خانه ورزش برای روستاهای در نظر گرفته شده و تقدیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بخش توسعه ورزش همگانی دو سال پیاپی مقام برتر را در منطقه سوم کشور کسب می کنیم، افزود: سرانه ورزش ما ۹۶ سانتی مربع است و با پروژه‌هایی که انجام می‌دهیم تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ یا پایان همین سال به یک متر خواهد رسید و یکی از استان‌های خوب در سرانه ورزشی هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های کارهای علمی و پژوهشی عقب نماندیم و نشست‌های تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویبینار انجام داده است. در رشته کوه‌نوردی زمینه خوبی فراهم کردیم و دیوار صخره نوردی به صورت هدیه از فدراسیون کوهنوردی گرفتم.

وی صحبت‌های خود را با چند درخواست ادامه داد و اینکه با توجه به المپیاد ۲۰۲۱ و اعزام  ورزشکاران استان به المپیک که تعداد آنها زیاد  نیست از دستگاه‌ها تقاضا داریم ورزشکاران المپیکی  ما را حمایت کنند.

این مسئول با اشاره به محبوبیت ورزش فوتبال گفت: تیم فولاد یاسوج مورد توجه و  حمایت قرار گیرد.

علوی خاطرنشان کرد: فرمانداران سرکشی از قهرمانان ملی و فراملی را فراموش نکنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول