اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص بررسی مشکلات مسکن مهر گلبهار

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستوری از مسئولان حوزه قضایی گلبهار خواست تا به فوریت نسبت به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به پروژه مسکن مهر گلبهار اقدام کنند.

دستور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص بررسی مشکلات مسکن مهر گلبهار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی طی دستوری از مسئولان حوزه قضایی گلبهار خواست تا به فوریت نسبت به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به پروژه  مسکن مهر گلبهار اقدام کنند.

 متعاقب وصول گزارشات و درخواست جمعی از فعالان اجتماعی در زمینه ورود دستگاه قضایی به مسأله مسکن مهر گلبهار، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستوری از رئیس حوزه قضایی و همچنین دادستان عمومی و انقلاب گلبهار خواست تا با ورود جدی به مسأله، در راستای دفاع از حقوق عامه و حل مشکلات مردم حمایت‌های قانونی و اقدامات مقتضی لازم را انجام داده و در صورت احراز هرگونه کم کاری و عدم انجام تکالیف قانونی از سوی مسئولان، براساس بخشنامه ریاست معزز قوه قضائیه نسبت به اعمال قانون در زمینه ترک فعل مدیران اقدام کنند.

گفتنی است؛ مخاطبان در سامانه «فارس من» نیز چندی پیش سوژه‌ای با عنوان «رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید گلبهار» را ثبت کردند که خبرگزاری فارس پیگیری موضوع را از شهردار گلبهار در قالب مطلبی با عنوان «پایانکار مسکن مهر گلبهار در صورت رفع نواقص صادر می‌شود» منتشر کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول