اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه‌ها همسو و هم افزا با جبهه انقلاب گام بردارند

رئیس شورای عالی بسیج رسانه در همدان گفت:‌ رسانه باید همسو و هم افزا با جبهه انقلاب اسلامی گام بردارد.

رسانه‌ها همسو و هم افزا با جبهه انقلاب گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیدمحمدکاظم حجازی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج رسانه استان همدان اظهار کرد: آقای محرمی قریب به ۱۰ سال عهده‌دار وظیفه پرپیچ و خمی در بسیج رسانه استان بود و خوشبختانه توانست به خوبی کار را به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: فرایند کار ایشان مودت و صمیمت در بین رسانه‌های استان خصوصا رسانه‌های انقلابی بود و او با همه محدودیت‌ها و امکانات موجود توانست اثرات خوبی را بر جای بگذارد.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه در همدان با اشاره به اینکه آقای قوامی تقبل مسوولیت کرده و ورود او را به این حوزه خوش آمد می‌گویم افزود:‌ در انقلاب اسلامی هر مسوولیتی اثر طولانی دارد و تقبل مسوولیت وظیفه شرعی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انسان باید در درگاه خدا خود را مسوول بداند تا موفق باشد و قطعا تمسک به اهل بیت(ع) در توفیقات موثر خواهد بود گفت: نقش رسانه در جامعه ما در مراحل متفاوتی بوده اما آنچه اهمیت دارد این است که رسانه‌های انقلاب یا جامعه گریز از خود یا جامعه‌پذیر باشند و این هوشمندی را نشان خواهد داد.

حجازی بیان کرد: کسانی که به عنوان جامعه هدف مورد مواجه با اخبار قرار می‌گیرند و آنچه با مطالب توسط اهل قلم مخابره می‌شود، آنها ممکن است یک هم سویی با ما پیدا کنند و این هم سویی با یک رسانه خاص و جریان خاص نیست بلکه هم‌سویی با معیارها و ارزش‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اگر شکل کار رسانه طوری باشد که خروجی آن چیزی شود که فردی با خواندن مطالب به آرامش برسد و قدرت و قوت نیروی انقلابی در آن نمود داشته باشد کار ارزنده‌ای است و رهبری به این موضوع تاکید دارند افزود:‌ این زیرکی اهل قلم را نشان می‌دهد که به مباحثی توجه کند که در راستای اعتلای نظام باشد.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه در همدان با تاکید به اینکه رسانه باید همسو و هم‌افزا با جبهه انقلاب اسلامی گام بردارد و خود را عاشق بداند گفت: او باید خود را مسلط به امکانات بداند و طبق ذائقه‌های مختلف جامعه قلم بزند و از طرفی حریت در متونش نمود داشته باشد.

 رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز به نمایندگی از اصحاب رسانه از زحمات آقای محرمی قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای آقای قوامی اظهار کرد:‌ آقای محرمی نگاه فرهنگی و اجتماعی داشتند و همین رفتار فرهنگی باعث شد فارغ از هرگونه نگاه سیاسی رسانه‌های استان بتوانند یکپارچه در مسیر تحقق اهداف گام بردارند.

اشکان یوسفی با بیان اینکه مصداق رسانه چاقوی دو لبه است و کار کردن با آن نیازمند ظرافت خاصی است گفت: خوشبختانه فضای رسانه‌ای در استان کاملا مدیریت شده و بر اساس تحقق اهداف پیش می‌رود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول