اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

گروه‌های جهادی در مسیر درست گام برداشته‌اند

معاون رسانه فرهنگ‌سازی و آموزش ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: سخنان اخیر و حمله به گروه‌های جهادی توسط یکی از معاندین، نشانه این است که در این مسیر درست عمل کرده‌ایم.

گروه‌های جهادی در مسیر درست گام برداشته‌اند

حجت‌الاسلام مرتضی رستم پور گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص سخنان بیهوده و حمله اخیر یکی از معاندین به گروه‌های جهادی و متهم کردن آنان به تضییع بیت‌المال، اظهار کرد: تمام گروه‌های جهادی در سطح کشور و استان به‌صورت کاملاً رایگان، جهادی و بسیجی و برحسب وظیفه شرعی اقدام به مطالبه گری می‌کنند و از هیچ نهادی هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

معاون رسانه فرهنگ‌سازی و آموزش ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی افزود: حمله به گروه‌های جهادی از سوی این اشخاص به خواسته مدیران لیبرال داخلی و توسط سخنگوی آن‌ها در غرب و خارج از کشور به معنای این است که مطالبه این گروه در مسیر درست خود گام برداشته است.

حجت‌الاسلام رستم پور تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم به سخنان این افراد شیاد و دروغ‌گو در داخل و خارج گوش ندهند و همچنان مصمم در مسیر مطالبه گری گام بردارند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول