اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ملت ایران سازش نمی‌پذیرد/بایدن ادامه ترامپ است

امام جمعه شهرری با تأکید بر اینکه بایدن ادامه ترامپ است، گفت: مردم نباید در ایستادگی و مقاومت خود خللی وارد کنند و دشمن بداند که ملت ایران سازش نمی‌پذیرد و قرآن هم نوید پیروزی این مسیر را داده است.

ملت ایران سازش نمی‌پذیرد/بایدن ادامه ترامپ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مصلای حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه رجب خوش به حال کسانی که فرصت‌های پیش رو مانند این ایام پرفیض و برکت را غنیمت می‌دانند و خود را برای ماه شعبان و رمضان آماده می‌کنند‌.    

وی با تسلیت شهادت موسی بن جعفر(ع) در ۲۵ ماه رجب گفت: این امام همام در شرایط سخت زندان از هر فرصتی برای دعا، مناجات و عبادت استفاده کرد. 

امام جمعه شهرری پیشاپیش با تبریک ۲۷ رجب مبعث رسول اکرم(ص) ادامه داد: نبی اکرم(ص) بارها در جاهای مختلف فرمودند که برای آموزش، اخلاق و سلوک مردم مبعوث شدم و دشمن هم در برابر این پیامبر رحمت از هیچ تلاشی فروگذار نبود و اسلام و پیامبر به برکت ایستادگی‌های رسول الله(ص) پرآوازه شد.

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم به رهبری امام راحل یک بعثت جدیدی بود که به پا شد، افزود: این انقلاب دایه‌دار این است که در ادامه بعثت نبوی حرکت می‌کند و باید با ادامه صبر، مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست بدهیم و به پیروزی نهایی برسیم.

وی با گرامیداشت ۱۴ اسفند روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: در یک سال گذشته به خاطر شیوع کرونا مردم، خیران و نهادهای مختلف سنگ تمام گذاشتند و جا دارد در آستانه نوروز این اقدامات بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهرری ۱۵ اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: برای حفظ محیط زیست بزرگان و به ویژه اسلام توصیه‌ها و دستورات زیادی دارند و کاشت درخت آن قدر اهمیت و ثواب دارد که سفارش شده اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد غنیمت بدانید و درخت بکارید.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به تصمیم سه کشور اروپایی برای حمایت از غلط‌گیری آمریکا و تصویب قطعنامه علیه ایران اشاره کرد و گفت: اقدام به موقع و بیانات مسؤولان نظام سبب عقب نشینی سه کشور شد و بار دیگر نشان داد ایستادگی و مقاومت ما منجر به موفقیت شد و هر زمانی ما کوتاه آمدیم، حرفی زدیم که دشمن سوءاستفاده کرد رجزخوانی آن‌ها شروع شد.  

وی با تأکید بر اینکه بایدن ادامه ترامپ است، اضافه کرد: اگر حیوانی به شما حمله کرد در مقابلش ایستادگی کنید عقب نشینی می‌کند و برعکس اگر فرار کنید دنبالتان می‌کند.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: مردم نباید در ایستادگی و مقاومت خود خللی وارد کنند و دشمن بداند که ملت ایران سازش نمی‌پذیرد و قرآن هم نوید پیروزی این مسیر را داده است.

انتهای پیام/ی 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول