اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مشکلات اقتصادی ناشی از چهره نفاق برخی مدیران است

امام‌جمعه رودسر عمده مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از سوء تدبیر یا چهره نفاق برخی مدیران جامعه دانست و گفت: بعضی از مدیران جامعه ما ظاهری آراسته دارند اما با باطنی پر از نفاق، تیشه به ریشه به اسلام می‌زنند.

مشکلات اقتصادی ناشی از چهره نفاق برخی مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: این نهاد از زمان تأسیس تاکنون منشأ برکات زیادی برای خدمات‌رسانی به نیازمندان و محرومان کشور بوده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد واقعاً برای انقلاب ارزشمند است، افزود: پنج هزار و ۵۷۲ خانوار تحت پوشش کمیته امداد رودسر هستند و بیش از ۳۳۷ میلیون تومان به مستمری‌بگیران این نهاد در یک سال گذشته کمک شده است.

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم ترویج احسان و نیکوکاری و رسیدگی به محرومان جامعه تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت سخت مردم که با مشکل روبه‌رو هستند اما وظیفه انسانی و دینی ما است که در آستانه شب عید آنچه داریم با مستمندان و نیازمندان کمک کنیم.

 وی با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری به اشاعه فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی در جامعه تأکید کرد و گفت: فضای سبز و درخت به‌عنوان ریه جامعه در سلامتی و زندگی مرد نقش بزرگی دارد و از اسلام نیز به نشاندن و غرص درخت تأکید فراوان شده است.

روحانی با اشاره به ۲۷ رجب و بعثت پیامبر اسلام آن را عید بزرگ امت اسلامی خواند و بیان کرد: پیامبر و اسلام و قرآن به‌عنوان آخرین رسول الهی و کتاب آسمانی مبعوث شد تا پس از قرن‌ها فرورفتن جامعه بشری در جهل، خرافات، فساد و تباهی با استقرار اسلام بشریت را از فساد، تباهی، ظلم و بداخلاقی نجات دهد.

وی با اشاره به بی‌عدالت‌های رژیم آل سعود و همدستی با رژیم کودک کش صهیونیستی تصریح کرد: متأسفانه امروز آل سعود با نام پیامبر در شهر و سرزمین وحی که خود را خادم حرمین شریفین می‌داند با اسلام بازی می‌کند و با همدستی با رژیم کودک کش صهیونیستی منشأ و مسؤول همه خشونت‌ها و خونریزی‌ها در جهان اسلام است.

امام‌جمعه رودسر انقلاب اسلامی را تنها منادی حقیقی اسلام ناب دانست و افزود: امروز فقط یک کشور منادی حقیقی اسلام ناب محمدی است و سکان‌دار این منادی فرزندی از فرزندان همان پیامبر خاتم است که هدایت امت اسلامی را برعهده‌گرفته و علی‌رغم همه ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها به سمت جلو حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها چاره‌ای جز تسلیم در مقابل اسلام ناب در این عصر ندارند، گفت: به همه توصیه می‌کنیم تا دیر نشده دست از دشمنی‌های خود بردارند برای ما بایدن و ترامپ فرقی ندارد تعویض سیاستمداران به معنای تعویض سیاست در کاخ سفید نیست.

روحانی عمده مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از سوء تدبیر یا چهره نفاق برخی مدیران جامعه دانست و افزود: بعضی از مدیران جامعه ما ظاهری آراسته دارند اما با باطنی پر از نفاق، تیشه به ریشه به اسلام می‌زنند.

امام جمعه رودسر حل مشکلات کشور را در تشکیل دولت جوان، کارآمد و حزب الهی دانست و گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمن، مردم با شرکت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ تیر خلاص را به دشمنان خواهند زد و با انتخاب دولتی جوان حزب الهی شاهد حرکت نو و تحولی نود در کشور خصوصان در جبهه اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول