اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقام سخت ما اخراج آمریکا از منطقه خواهد بود

امام جمعه پردیس با تاکید براینکه انتقام سخت ما اخراج آمریکا از منطقه خواهد بود گفت: دوران چماق و هویج در برنامه هسته‌ای تمام شده و در نتیجه مقاومت ملت ایران، آنها عقب نشینی کرده و تسلیم شدند.

انتقام سخت ما اخراج آمریکا از منطقه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: ۲۵ هزار اصله نهال در شهرستان پردیس توزیع و کاشته خواهد شد و امروز نیز توسط شهرداری‌های پردیس، بومهن و سازمان حفاظت از محیط زیست در محل مصلی پردیس نهال رایگان در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد. 

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) بهترین راه رسیدگی به نیازمندان است که ۳۲۴ مورد طرح اکرام محسنین، ۲هزار وام اشغال، ۲هزار بسته معیشتی و سبد کالا، ۴۰۰ مورد مشاوره، اهدای جهیزه، بیمه، تعمیرات مسکن، وام مستاجرین و ودیعه از جمله اقدامات یکساله اخیر این اداره در پردیس است.

امام جمعه پردیس افزود: از ۲۴۰ دانش آموزان نیازمند حمایت شده و قرارگاه مواسات به زودی بیش از ۱۲۰ تبلت را به دانش آموزان تحت حمایت این اداره اهدا خواهد کرد و ۱۲ میلیارد گردش مالی سالانه در کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیس است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اگر نیازهای خانواده‌های بی‌بضاعت برطرف نشود آرامش ایجاد نمی‌شود بنابراین باید افرادی که شرمنده خانواده‌هایشان هستند را دریابیم و جشن نیکوکاری که در همین راستا برگزار می‌شود را باشکوه برگزار کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جو بایدن دستور بمباران عراق و سوریه را داده است، تاکید کرد: پایگاه امام علی(ع) که مقر مستشارهای ایران بود را بمباران کردند و اهدافی که دنبال می‌کردند این بود که ابتدا به دنبال تغییر معادلات غرب آسیا بودند اما نمی‌دانستند پس از شهادت سپهبد سلیمانی مقاومت تغییر کرده و انتقام سخت ما اخراج آمریکا از منطقه خواهد بود.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دوران چماق و هویج در برنامه هسته‌ای تمام شده و کاهش تعهدات و مقاومت کردن ما در این سال‌ها با تهدید همراه بوده اما آنها عقب نشینی کرده و تسلیم شدند و این نتیجه مقاومت ملت ایران است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شکار کشتی صیهونیست‌ها، بیان کرد: انفجار این کشتی که نام انگلیس را یدک می‌کشید اما برای رژیم صیهونیستی بود را برخی می‌گوند این حادثه توسط مقاومت انجام شده و دشمنان بدانند مقاومت برای ضربه زدن به دشمن دستش به شدت باز است. 

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند این حادثه مانند برج‌های دوقلو خودزنی بوده و هدفشان این بوده که ایران را به اقدامات خرابکارانه متهم کنند و تحرکات خود را بیشتر کنند اما اگر درست بودن هر دو نظریه رسوایی بزرگی برای آنها است و خود زنی نشان از درماندگی و شکار مقاومت نشان از بی آبرویی و افولشان است.  

امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از تلاش مسؤولانی که در این شرایط سخت برای رفاه مردم تلاش می‌کنند، گفت: توصیه ما به برخی مسؤولان این است که مراقب باشند و در این فرصت باقی مانده به حاشیه نرفته و بینشان اختلافی نباشد زیرا با این اختلافات فقط شهر معطل می‌شود و مردم بیشتر ناراحت می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ثبت نام شوراها به زودی آغاز می‌شود و طبق بیانات مقام معظم رهبری منتظر دولتی جوان و حزب اللهی هستیم، ما از جوانان متعهد و حزب الهی برای نام نویسی دعوت می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم از جوانان متعهد، متخصص و انقلابی حمایت کنند و به هیچ وجه از هیچ فردی حمایت نمی‌کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند ناجا در پردیس، خاطرنشان کرد: با حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان پردیس اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و در طرح ذوالفقار اقدامات جهادی و انقلابی را شاهد بودیم که به تمامی پرنسل ناجا در پردیس و دیگر نقاط کشور خداقوت می‌گوییم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول