اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از بار علوفه در جیرفت

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۳۱ کیلو و سیصد گرم تریاک از یک دستگاه کامیونت حامل بار علوفه در جیرفت خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از بار علوفه در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ جیرفت حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های این شهر به یک دستگاه کامیونت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: راننده کامیونت با بی‌توجهی به فرمان پلیس به مسیر خود ادامه داده که پس از طی مسافتی با رهاکردن خودرو از صحنه متواری شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این خودرو مقدار یک تن و ۲۳۱ کیلو و سیصد گرم تریاک که زیر بار علوفه پنهان شده بود کشف و مواد مکشوفه و کامیونت ایسوزو برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

ناظری در پایان با اشاره به مبارزه بی‌وقفه پلیس با سوداگران مرگ، از مردم خواست هرگونه گزارش در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را به مرکز ۱۱۰ یا ستاد خبری مبارزه با مواد مخدر (تلفن ۱۲۸) اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول