اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی مسافربری سیستان و بلوچستان خبرداد.

پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی

تیمور باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  69 میلیارد و 360 میلیون ریال تسهیلات در سال جاری به رانندگان سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری و شرکتهای حمل و نقل عمومی مسافربری این استان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند، پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به ضرر رانندگان و شرکت های حمل و نقل عمومی مسافربری استان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاه های آسیب دیده( به ازای هر نفر شاغل) و 60 میلیون ریال برای رانندگان بیمه شده در این بخش در نظر گرفته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا 13 شرکت بخش حمل و نقل عمومی مسافربری و 2 هزار و 673 راننده سیستان و بلوچستان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به یک هزار و 126 راننده فعال این بخش 67 میلیارد و 560 میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی 15 نفر یک میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت شده است.

باقری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به سایر فعلان این بخش توسط بانک های عامل همچنان تداوم دارد، گفت: با توجه به الزام ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ظرفیت فعالیت این ناوگان، تقاضای سفر با ناوگان عمومی کاهش یافته است از این رو می‌بایست پرداخت تسهیلات وام کرونا به رانندگان این بخش تسریع گردد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 592 راننده مسافری فعال درحوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچشتان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول