اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اردوهای راهیان نور سبب پیوند نسل‌های انقلاب می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو گفت: پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.

اردوهای راهیان نور سبب پیوند نسل‌های انقلاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسلم قاسمی امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز ملی راهیان نور، اظهار داشت: روز بیستم اسفندماه که نامگذاری شده است به نام روز ملی راهیان نور نقطه عطف مبارکی است جهت پیروی از راه شهدا و همچنین یک تجدید میثاق است با شهدای دفاع مقدس که این حرکت و اقدام حسنه را مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۷۵ شروع کردند.

وی اضافه کرد: پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو با اشاره به برکات راهیان نور ادامه داد: راهیان نور حقیقتاً راهیان حیات طیبه‌اند تا با الگوپذیری از سبک زندگی شهیدان، ایثارگران و رزمندگان مجاهد و تربیت کادر آینده انقلاب اسلامی و نظام جهانی و تمدن اسلامی پیشتاز زمینه‌سازی حکومت مهدوی (عج) باشند.

وی در پایان اشاره‌ای به نقش اقدامات فرهنگی در راهیان نور داشت و افزود: راهیان نور در واقع یک موزه جنگ زنده و الهام بخش مردم ایران است که با برخورداری از ظرفیت‌های بازگویی و تصویرسازی حماسه‌های رزمندگان، جانبازان و شهیدان گرانقدر، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در فضای جامعه احیا می‌کند و سبب ماندگاری انقلاب اسلامی در افکار عمومی می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول