اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تردد خودروهای با پلاک خوزستان در همدان ممنوع/ تعطیلی غار علیصدر تا اردیبهشت

استاندار همدان از تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و با بیان اینکه تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ است گفت: اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند.

تردد خودروهای با پلاک خوزستان در همدان ممنوع/ تعطیلی غار علیصدر تا اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در شصتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه با توجه به ایام پیش رو که هم مراجعات به بازار زیاد است و هم سفرهای نوروزی، رعایت پروتکل ها بهداشتی مورد تاکید است اظهار کرد: متأسفانه رعایت پروتکل‌ها در کل کشور کاهش پیدا کرده و این موضوع معنایی جز افزایش گسترش ویروس کرونا نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی است گفت: تمام فعالیت‌ها منطبق بر اساس رنگ بندی‌های اعلام شده، انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با توجه به آخرین وضعیت استان، محدودیت‌های جدیدی در هیچ‌کدام از شهرستان‌ها و بخش‌‌ها اعمال نخواهد شد گفت: گروه‌های شغلی مختلف می‌توانند فعالیت‌‌های خود را ادامه دهند و تعطیلی بازار مطرح نیست.

وی با بیان اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند و تغییری در وضعیت رنگ‌بندی استان ایجاد شود، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد اظهار کرد: با توجه به اینکه استان همدان مقصد گردشگری است، ضرورت دارد پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و رعایت شوند.

شاهرخی با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت تیم‌‌های بازرسی‌ها به منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود و تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان ممنوع است‌.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان از تماس‌های درون خانوادگی است، در ادامه تا عادی شدن شرایط، از تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: از مردم استان  همدان که با رعایت پروتکل‌ها باعث شدند تا وضعیت موجود ثابت بماند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول