اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نخستین برد ذوب‌آهن با حسینی مقابل ماشین‌سازی رقم خورد

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز در قالب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان حسینی به پایان رسید.

نخستین برد ذوب‌آهن با حسینی مقابل ماشین‌سازی رقم خورد

  به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز در قالب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که  این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

دقایق ابتدای این دیدار از سوی ذو‌ب‌آهن بازی هجومی آغاز شد و در همان ثانیه ابتدایی گل اول این دیدار به ثمر رسید؛ در ادامه بازی حملات شاگردان حسینی ادامه داشت، ذوب‌آهن با فشار بر روی توپ در میان میدان به‌دنبال ارسال بلند و سریع جهت بازکردن دروازه ماشین‌سازی بود.

در ادامه بازی سهم حملات میزبان از میهمان بیشتر بود، شاگردان حسینی با استفاده از ضدحملات و ارسال از جناحین قصد بازکردن دروازه ماشین سازی را داشتند؛ دقایق میانی نیمه نخست این دیدار با حملات سریع ماشین‌سازی همراه بود، شاگردان پاشازاده سه ضربه مستقیم به دست آوردند ولی نتوانستند دروازه گردان را بازکنند.

حملات دوتیم در دقایق انتهایی نیمه نخست ادامه دار بود، ماشین‌سازی با حفظ توپ در میانه میدان قصد نفوذ به خط دفاعی ذوب‌آهن را داشت ولی با دقت شاگردان حسینی این موضوع عملی نشد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، حملات دوتیم به‌صورت پیاپی انجام شد؛ میزبان و میهمان برای گلزنی حملاتی را انجام دادند و توپ به‌صورت پیاپی در زمین به گردش درآمد؛ در ادامه بازی حملات سریع تبریزی‌ها افزایش یافت و این تیم چندین ارسال مستقیم به دست آورد ولی با درخشش بازیکنان ذوب‌آهن توپی وارد دروازه گردان نشد.

پس از گل دوم تیم ذوب‌آهن، حملات این تیم برای زدن گل‌های بیشتر افزایش یافت، تیم ماشین سازی نیز با تجمع در زمین خود قصد خنثی کردن حملات تیم میزبان را داشت؛ در ادامه بازی تا ثانیه‌های آخر دوتیم برای گلزنی تلاش کردند ولی گل دیگری به‌ثمر نرسید تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر سه سود ذوب‌آهن به پایان برسد.

داور:روح الله شریفی

کمک داورها: ولی کاووسی، حمیدرضا افشون، محمد راهی، عبدالنبی پور خلف، پیمان فرخی‌مهر

ترکیب ذوب‌آهن:شهاب الدین گردان، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر( دانیال مومنی دقیقه 85)، میلاد جهانی ( بیدوف دقیقه 76)، رضا محمود‌آبادی، پیمان رنجبری، مهرداد قنبری، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب ماشین سازی: محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، مهدی مومنی، بهمن سالاری ( آیدین قهرمانی دقیقه 49)، ابلفضل رزاق‌پور، منصور باقری، امیرمحمد عبازاده( رضا کریمی دقیقه 89)، سعید حسین‌پور، حبیب گردانی( وحید نعمتی دقیقه 71) و محمد ابوترابی( علی نجفی دقیقه71)

سرمربی: مهدی پاشازاده

کارت زرد: مهدی پاشازاده دقیقه 71، مهدی مومنی دقیقه 75

 

کارت قرمز: -

گل:

برای ذوب‌آهن: مجتبی حق دوست دقیقه 1، فرشاد محمدی‌مهر دقیقه 71

برای ماشین سازی: -

اتفاقات مهم بازی:

*دقیقه 1

پس از ارسال موفق صادقیان به محوطه جریمه ماشین سازی، فرشاد محمدی‌مهر مالک توپ شد، وی با پاس رو به عقب حق دوست را مالک توپ کرد تا وی با یک شوت سریع اولین گل دیدار را به ثمر برساند.

*دقیقه 9

بهمن سالاری با ارسال بلند رستمی، پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن مالک توپ شد؛ قنبری با حرکت سریع موقعیت تک به تک سالاری را از بین برد.

*دقیقه 14

تیم ماشین‌سازی در خط میانی زمین مالک یک ضربه مستقیم شد، رزاق‌پور توپ را با فاصله‌زیادی از دروازه راهی کرنر کرد.

*دقیقه 18

میلاد جهانی‌، در محوطه جریمه ماشین‌سازی مالک یک موقعیت مناسب شد که وی با یک شوت محکم قصد بازکردن دروازه ماشین‌سازی را داشت ولی رضایی با دفع مناسب توپ مانع گلزنی ذوبی‌ها شد.

*دقیقه 25

ماشین سازی مجدداً مالک یک ضربه مستقیم شد؛ گردان توپ مستقیم سالاری را دفع کرد.

*دقیقه 29

پس از یک ضد حمله سریع، حق‌دوست توپ را به سمت دروازه ماشین‌سازی شوت کرد، در این بین توپ با یکی از مدافعین ماشین‌سازی برخورد کرد و ذوب‌آهن‌ها معتقد بودند که خطای هند صورت گرفته است.

*دقیقه 32

بازیکنان ماشین‌سازی برای سومین بار در این نیمه مالک یک ضربه مستقیم شدند؛ ارسال رزاق‌پور به مدافعین ماشین‌سازی برخورد کرد و این موقعیت تیم میهمان از دست رفت.

*دقیقه 55

حق‌دوست پس از یک فرار سریع خود را به محوطه جریمه ماشین‌سازی رساند و موقعیت تک به تک به دست آورد که با دخالت مدافعین تیم ماشین‌سازی توپ راهی اوت شد.

*دقیقه 63

ارسال مستقیم بازیکنان تیم ماشین‌سازی به محوطه جریمه ذوب‌آهن با عملکرد مناسب شاگردان حسینی دفع شد.

*دقیقه 71

فرشاد محمدی‌مهر با زدن ضربه مستقیم از پشت محوطه جریمه، دومین گل تیم ذوب‌آهن در این دیدار را به‌ثمر رساند.

انتهای پیام/63107/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول