اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۸ اکیپ در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی/ جریمه 5 میلیارد ریالی یک محتکر

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و گفت: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

فعالیت ۸ اکیپ در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی/ جریمه 5 میلیارد ریالی یک محتکر

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح از ۱۶ اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی  و دامپزشکی آغاز شده است گفت: هدف اصلی این طرح طبق سال‌های گذشته علاوه بر انجام وظیفه ذاتی یعنی رسیدگی و صدور حکم، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، سالم‌سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا وخدمات و حضور موثر و حداکثری تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلال گران بازار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستانها از صبح تا ساعت ۱۸ عصر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی در ادامه از جریمه ۵ میلیارد ریالی احتکار لاستیک خودرو خبر داد و بیان کرد: با توجه به گزارش سازمان صمت مبنی بر عدم اعلام موجودی انبار دو واحد لاستیک فروشی مبنی بر احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک خودرو به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال، پرونده‌ به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جودکی عنوان کرد: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار و اجرای تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر الزام به عرضه در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت، مجموعا به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 960 میلیون و 150 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که جریمه هر دو پرونده در شعبه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۲۵ فقره پرونده احتکار با محکومیت بیش از ۳۳۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که بیشترین پرونده‌ها به ترتیب احتکار مواد غذایی نظیر روغن ، برنج و شکر با بیش از ۲۷ میلیارد ریال، لوازم خانگی با بیش از ۲۶ میلیارد ریال و لاستیک با بیش از ۲۱ میلیارد ریال محکومیت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است و شهروندان می‌توانند هرگونه نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول