اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دولتمردان به توصیه دلسوزان توجه کنند/ سوء مدیریت‌ها به اقتصاد کشور آسیب‌زده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور در جنگ اقتصادی است و متاسفانه برخی سوءمدیریت‌ها از مسؤولان سبب آسیب دیدن بیشتر اقتصاد شده است.دولتمردان به توصیه‌های دلسوزان توجه کنند.

دولتمردان به توصیه دلسوزان توجه کنند/ سوء مدیریت‌ها به اقتصاد کشور آسیب‌زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محسن رضایی امروز در جمع مردم شهر الیگودرز اظهار داشت: دولتمردان کشور بایستی خطرات سیاسی و اقتصادی را از قبل پیش‌بینی کنند و به توصیه‌های افراد دلسوز کشور که در این زمینه به آن‌ها هشدار می‌دهند توجه کنند.

وی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی و مشکلاتی که طی یک سال گذشته در حوزه بورس ایجاد شده ناشی از بی‌توجهی دولتمردان نسبت به توصیه‌های نخبگان و دلسوزان کشور است، افزود: مسئولان کشور نباید نسبت به مشکلات اقتصادی که برای مردم به وجود آمده بی توجه باشند و در سخنرانی‌های خود از چرخیدن چرخ زندگی مردم صحبت کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و متاسفانه برخی سو مدیریت‌های مسئولان سبب آسیب دیدن بیشتر اقتصاد کشور در این جنگ اقتصادی شده است.

رضایی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی در طول ۴۲ سال گذشته در سخت ترین برهه‌های سیاسی و نظامی سینه خود را سپر ملت ایران کرده‌اند، تصریح کرد: رسانه‌های معاند و برخی از سیاست مداران کشور در حال ایجاد ترس نسبت به ورود نیروهای نظامی در انتخابات هستند اما اعلام می‌کنیم ورود نظامی‌ها در صحنه سیاسی دست مفسدان اقتصادی و سیاسی را از صحنه مدیریت کشور قطع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و نباید اجازه دهیم افرادی سوء استفاده‌گر، معیشت زندگی مردم را در خطر قرار دهند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول