اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

درجه سرتیپ دومی به جانشین فرمانده سپاه استان تهران اعطاء شد

با موافقت فرمانده معظم کل قوا، درجه سرتیپ دومی به جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران اعطاء شد.

درجه سرتیپ دومی به جانشین فرمانده سپاه استان تهران اعطاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بنا به پیشنهاد سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف محوله، اعطای درجه سرتیپ دومی به پاسدار علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا قرار گرفت.

پس از موافقت رهبر معظم انقلاب با اعطای درجه سرتیپ دومی، طی مراسمی با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه توسط سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سرهنگ علیرضا حیدرنیا به مقام سرداری ارتقاء یافت.

فرمانده کل سپاه در این مراسم با صدور پیامی این ارتقاء درجه سازمانی را به سردار حیدرنیا تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی را که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب شده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید در حال حاضر مسؤولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

تمسک به حبل‌‎الله متین، استعانت از حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنا له‌الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطاعت و تبعیت از ولی فقیه، تقوا و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها و دوری از وسوسه‌های شیطانی می‌تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روزافزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهانم.

انتهای پیام/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول