اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز توزیع گوشت در فارس

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از آغاز توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۵۷ تن گوشت گوساله منجمد در استان خبر داد.

آغاز توزیع گوشت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رهام رحمانی با بیان این خبر گفت: توزیع گوشت مرغ و گوساله با هدف بهبود امکان دسترسی خانوارها به ویژه گروه‌های درآمدی پایین به اقلام اساسی، توزیع گوشت گوساله و مرغ مورد نیاز شهروندان از امروز به صورت گسترده در استان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، در این مرحله ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شیراز و ۳۰۰ تن در شهرستانهای استان فارس همچنین ۷۸ هزار و ۵۰۰ تن گوشت گوساله منجمد وارداتی در شیراز و به همین میزان در شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد داخلی ۱۴ هزار تومان درب سردخانه برای مباشرین توزیع و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح خرده‌فروشی و برای مصرف کننده است همچنین گوشت گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۷۷ هزار تومان درب سردخانه و ۸۰ هزارتومان در سطح خرده‌فروشی و برای مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است. 

رحمانی خاطرنشان کرد: مردم شیراز می‌توانند گوشت و مرغ منجمد را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف دولتی و خصوصی و بازارچه‌های منتخب شهرداری تهیه کنند، ضمن اینکه این اقلام در شهرستان‌ها با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار شهرستان‌ها و توسط واحدهای صنفی منتخب اداره صنعت و معدن توزیع می‌شود.

وی گفت: با توجه به بهبود وضعیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی در ماه‌های اخیر، تولید در شرایط مناسبی است و انتظار می‌رود در روزهای آینده، فراوانی تولید و عرضه بیشتر و در نتیجه قیمت‌ها متعادل تر شود. بنابراین خانوارهای مصرف کننده با آرامش خاطر و در حد نیاز خرید کنند و نگران تأمین این اقلام در آینده نباشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول