اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه شهر جدید گلمان

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه شهر جدید گلمان تاکید کرد و گفت: در طرح اقدام ملی از اراضی این شهر بهره گرفته می‌شود و ضرورت دارد از تمام امکانات جهت توسعه این شهر استفاده شود.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه شهر جدید گلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو در حاشیه بازدید از شهر جدید گلمان، اظهار داشت: به زودی ساختمان شرکت عمران شهر جدید گلمان برای توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهر جدید گلمان به لحاظ موقعیت طبیعی و قرارگیری در نزدیکی دریاچه ارومیه، مستعد اجرای طرح‌های گردشگری است، افزود: جذب مشارکت بخش خصوصی، مولدبخش عمران این شهر محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: وجود اراضی مناسب، شیب قابل قبول برای شهرسازی و استقرار سازه‌ها، بهره‌مندی از آب و هوای معتدل کوهستانی، احداث مراکز آموزشی، درمانی و خدماتی، همجواری با بافت روستایی و همچنین استفاده از تصفیه‌خانه فاضلاب از جمله امکانات این شهر جهت سرمایه‌گذاری امن و بازگشت سرمایه محسوب می‌شود.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه از ظرفیت شهر جدید گلمان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شده است، عنوان کرد: شهر جدید گلمان به مساحت ٢ هزار و ١١٢ هکتار در ١۵ کیلومتری ‌شهر ارومیه قرار دارد و در حال حاضر جمعیتی افزون بر ٧ هزار خانوار در این منطقه ساکن هستند.

خاطرنشان می‌شود سید محسن حمزه‌لو به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از بخش‌های مختلف شهر جدید گلمان بازدید کردند و طرح‌های پیشنهادی ایجاد مسیرهای جدید جهت سهولت در دسترسی به آزاد راه ارومیه_ تبریز بررسی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول