اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گرزین: شورای وحدت به دنبال تشکیل دولت مقتدر و کارآمد با اولویت حل مشکلات مردم است/ وفایی: شورای وحدت در مقابل هیچ جریان اصولگرایی قرار ندارد

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان با اشاره به اینکه هم‌افزایی نیروهای انقلابی حول محور ولایت مهمترین شاخصه شکل‌گیری این تشکل است، گفت: شورای وحدت به دنبال تشکیل دولت مقتدر و کارآمد با اولویت حل مشکلات مردم است.

گرزین: شورای وحدت به دنبال تشکیل دولت مقتدر و کارآمد با اولویت حل مشکلات مردم است/ وفایی: شورای وحدت در مقابل هیچ جریان اصولگرایی قرار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین امشب در جلسه با اعضای هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان اظهار کرد: هم‌افزایی نیروهای انقلابی حول محور ولایت مهمترین شاخصه شکل‌گیری این تشکل است، این مجموعه با رویکرد اتحاد گروه‌های همسو با جریان انقلابی شکل گرفت و ذیل جامعه روحانیت مبارز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نخبگان و پیشکسوتان در هیئت اجرایی کارگردان باشند، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که میدان‌دار اصلی جوانان اعم از خانم‌ها و آقایان باشند.

*گرزین: با الهام از مکتب شهید سلیمانی می‌توان دشمن را ناکام کرد

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان؛ این مرحله را مرحله انتقال تجربه، به کار گرفتن و باور داشتن جوانان دانست و افزود: باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود.

گرزین ادامه داد: دشمن همچون سال ۱۳۶۰ که به دنبال تفرقه و به شهادت رساندن امثال شهید بهشتی بود، اکنون دستانش به خون سردار دل‌ها آغشته وکینه‌توزانه با ایران عداوت و دشمنی بیشتری دارد.

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان با تاکید بر اینکه امروز ایران یک کشور نیست، یک فرهنگ است، گفت: فرهنگی الهام گرفته از مکتب شهید سلیمانی که در عمل هم مسوولان و دولتمردان با این باور می‌توانند دشمن را ناکام کنند.

گرزین تاکید کرد: تجربه مذاکرات سازمان‌های بین‌المللی در مورد فلسطین ثابت کرد که فرهنگ ایثار و فداکاری رمز توفیق است.

وی در خصوص گستره شورای وحدت استان گلستان گفت: مجلس انقلابی شکل گرفته است و می‌طلبد که دولت جوان، مقتدر و کارآمد نیز با بصیرت مردم روی کار بیاید، دولتی که با تهدید و تحریم دشمن عقب‌نشینی نکند و به تعهداتش عمل کرده و پایبند باشد.

*گرزین: از همه طبقات و اقشار در شورای وحدت دعوت شده است

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان با اشاره به جنگ اقتصادی که مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه را زیر فشار قرار داده است، تصریح کرد: دشمن به سفره مردم حمله کرده است، اما دولت فعلی تعصبی در این زمینه ندارد و تمام تلاش آنها این بود تا از طریق مذاکره مشکلات کشور را حل کنند و در مدت هشت سال کشور را معطل نگه داشتند.

گرزین با اشاره به اینکه شورای وحدت به دنبال تشکیل دولت مقتدر و کارآمد با اولویت حل مشکلات مردم است، ابراز کرد: افرادی که به مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقاد قلبی و عملی داشته باشند و در خط ولایت گام بردارند می‌توانند در این شورا حضور یابند. 

وی با بیان اینکه از همه طبقات و اقشار در شورای وحدت دعوت شده است، گفت: تشکل‌های دیگری از جریان انقلابی به وجود آمدند که در تقابل با یکدیگر نیستند.

*حسینی: رقابت اخلاق و رفاقت باید سرمشق کار مجریان باشد

در این جلسه رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان ضمن قدر شناسی از حاضرین بر تکمیل کمیته‌های مطرح شده اشاره کرد و اعضای کمیته‌ها به رعایت دستورالعمل‌ها و ارتباط مستمر با  هیئت اجرایی شهرستان مکلف شدند.

سیدرسول حسینی با تاکید بر وحدت حول محور ولایت‌فقیه و قانون اساسی گفت: معیار اساسی فعالیت شورای وحدت روی این محورهاست، رقابت اخلاق و رفاقت باید سرمشق کار مجریان باشد.

* وفایی: از تخریب و دامن زدن به اختلافات پرهیز شود

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از استقبال مدعوین  به تشریح شرح وظایف هیئت اجرایی شورای وحدت استان، هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها، بخش و روستاها پرداخت و اشاره کرد: در کنار انسجام بخشیدن به وحدت در انتخابات ریاست جمهوری باید نسبت به انتخاب اصلح مبادرت شود.

یدالله وفایی به اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستاها پرداخت و افزود: باید از تخریب و دامن زدن به اختلافات پرهیز و به حَضور حداکثری پرداخته شود و با توجه به تنوع قومیتی، توسعه و رونق تولید در سایه اتحاد و همدلی مدنظر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را فراهم کنیم، گفت: انتخاب اصلح نیز بسیار مهم است.

*وفایی: شورای وحدت در مقابل هیچ جریان اصولگرایی قرار ندارد

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان افزود: شورای وحدت در راستای حرکاتی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت فعالیت‌های سازماندهی شده داشته است از روزی که حزب جمهوری اسلامی فعال شد از همان ابتدا یکی از مسائلی که خود را مقید می‌دانستند این بود که همراه با جامعه روحانیت حرکت کنند.

وفایی تصریح کرد: در طول بیش از ۴۰ سال تشکل‌های مختلفی با عناوین جبهه متحد اصولگرایان، شورای وحدت اصولگرایان، همیاران انقلاب اسلامی، جمنا و شورای ائتلاف شکل گرفتند و هدف همه آنها اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی بوده است.

وی گفت: با تاکید بر اینکه شورای وحدت در مقابل هیچ جریان اصولگرایی قرار ندارد، ابراز کرد: هر کسی که ایجاد اختلاف در این زمینه کند در حقیقت به این تشکل جفا کرده است.

*وفایی: شورای وحدت به دنبال حمایت از آیت‌الله رئیسی است

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان با بیان اینکه هدف ما ایجاد وحدت است، افزود: جبهه پایداری یا جبهه انقلابیون تحول‌خواه و یا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همه در یک مسیر حرکت می‌کنند و هر تشکل بخشی از جامعه را براساس مطالبات ساماندهی می‎کند.

وفایی بیان کرد: شورای وحدت به صراحت اعلام کرده است که به دنبال حمایت از آیت‌الله رئیسی است که اگر این ایشان تصمیم به حضور در انتخابات کنند مشکل تشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: در صورتی که آیت‌الله رئیسی تصمیم بگیرند که در گردونه رقابت نیایند، شورای وحدت بعد از ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌ها با عقل و خردجمعی تصمیم خواهد گرفت به چه کسی رأی دهد.

*وفایی: راه‌اندازی 22 کمیته با محوریت شورای وحدت استان گلستان

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان افزود: شورای وحدت برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی فعالیت خواهد کرد و طبق یک میثاق‌نامه خطوط کلی تحرکات شورای وحدت را مشخص می‌کند.

وفایی از راه‌اندازی ۲۲ کمیته با محوریت شورای وحدت استان گلستان خبر داد و گفت: ۲۲ کمیته تخصصی تعریف شده و از افراد متخصص و متعهد، جوان و باتجربه استفاده شده است.

در این جلسه هئیت رئیسه شورای وحدت استان گلستان با اکثریت آراء انتخاب شدند و بر این اساس سیدرسول حسینی به عنوان رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان، جعفر گرزین نایب‌رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان و حسین ثبوتی سخنگوی این شورا معرفی شدند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول