اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

9 کتاب موضوعی شهدا منتشر می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برنامه‌هایی همچون تالیف ۹ عنوان کتاب، مسابقه دیوارنگاری و قصه‌گویی اعضای برتر کانون در حوزه‌ شهدا و در فضای مجازی و مدارس را تدارک دیده است.

9 کتاب موضوعی شهدا منتشر می‌شود

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اهمیت معرفی شهدای بومی استان به مخاطبان کودک و نوجوان، لزوم فعالیت تیم متخصص کودک و نوجوان در حوزه‌ نشر آثار دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: اهمیت گسترش مفاهیم دفاع مقدس و انعکاس آن توسط متخصصان این امر در قالب مجموعه آثار کیفی شعر و داستان و نشر آثار در حوزه‌ شهدا برای کودکان و نوجوانان از دغدغه‌های ملی و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی شهدای زنجانی کنگره 3535 شهید برگزار خواهد شد، اضافه کرد: کنگره ۳ هزار ۳۵۳ شهید استان که در پاییز سال آینده (۱۴۰۰) با مشارکت ادارات و سازمان‌های مختلف برگزار خواهد شد با حمایت ۱۷ کمیته برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مسؤولیت کمیته کودک و نوجوان به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان سپرده شده است، گفت: اعضای کمیته کودک و نوجوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان متشکل از ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهاد کتابخانه‌های عمومی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری زنجان است.

وی تصریح کرد:  برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برنامه‌هایی همچون تالیف ۹ عنوان کتاب، مسابقه دیوارنگاری و قصه‌گویی اعضای برتر کانون در حوزه‌ شهدا و در فضای مجازی و مدارس را تدارک دیده است.

نوری با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان زنجان از اهداف اصلی این کنگره محسوب می‌شود، ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و زمینه آشنایی جوانان و نسل‌های آینده جامعه را با شهدای گرانقدر استان فراهم کرده و بهترین ظرفیت برای معرفی زنجان به عنوان شهر غواصان دریادل است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول