اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار در مورد موج سنگین کرونا در هرسین/ زنگ خطر کرونای انگلیسی به صدا در آمده است

فرماندار هرسین گفت: زنگ خطر کرونای انگلیسی به صدا در آمده مردم مواظب جوانان و نوجوان خود باشند.

هشدار در مورد موج سنگین کرونا در هرسین/ زنگ خطر کرونای انگلیسی به صدا در آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص روند رشد صعودی و انفجار کرونا در شهرستان هرسین هشدار داد.

وی ادامه داد: زنگ خطر کرونای انگلیسی به صدا در آمده مردم مواظب جوانان و نوجوان خود باشند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: سال جدید در راه است و طبق رسوم ما ایرانیان خریدهای سال نو، مراسمات گرامیداشت اموات و عید دیدنی‌ها در پیش است و غافل از اینکه سایه شوم کرونا در کمین سلامت همه ما است.

وی تصریح کرد: امسال برای سلامت خود و عزیزانمان باید برخلاف سده‌های گذشته عمل کنیم و با محدودسازی ترددها و نرفتن به دید و بازدیدها ضمن قطع زنجیره انتقال کرونا به استقبال خطر و مرگ نرویم.

کنجوریان تصریح کرد: بیش از یک سال است که از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد و متاسفانه این بار ویروس کرونای انگلیسی که قدرت، شدت سرایت و کشندگی بیشتری دارد مردم را در معرض تهدید جدی قرار داده و در تعدادی از استان‌های کشور نیز شیوع پیدا کرده و اگر مردم در اجرای پروتکل‌ها همراه و همگام مسئولین نباشند باید منتظر فاجعه‌های اسفبار انسانی به‌خصوص در بین جوانان و کودکان خود باشیم.

وی از شهروندان خواست، عید را از طریق فضای مجازی و یا تماس تلفنی به همدیگر تبریک بگویند و با پرهیز از انجام دیدارهای حضوری با زمزمه «حول حالنا الی احسن الحال» ضمن شفای عاجل برای مبتلایان برای ریشه‌کنی این بیماری منحوس دست به دعا بردارند.

کنجوریان اعلام کرد: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ و پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه درب آرامستان‌های سراسر استان بسته خواهد شد و صاحبان عزا باید مراسمات خود را به‌صورت محدود و بدون حضور قاریان برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور قاریان در مراسمات فاتحه‌خوانی ممنوع  است و براساس مصوبه شورای تامین در صورت فعالیت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول