اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حقوق کارمندان سازمان زندان‌ها افزایش بیشتری پیدا کند

حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به وضعیت معیشتی کارمندان سازمان زندان‌ها خواستار افزایش حقوق آنان و توجه بیشتر به این قشر همانند قضات شد.

حقوق کارمندان سازمان زندان‌ها افزایش بیشتری پیدا کند

حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از عدم رسیدگی به وضعیت معیشتی کارمندان قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها اظهار داشت: باید فکری عاجل برای کارمندان زندان‌ها و کارمندان نهادهای قضاییه کرده و دقت بیشتری نسبت به معیشت و حقوق آنها داشت؛ می‌توان در سال ۱۴۰۰ و حتی ۱۴۰۱ برای بهبود معیشت این قشر کاری اساسی کرد. 

وی افزود: وضعیت حقوقی قضات از همان روز اول خوب بوده و افزایش چند برابری حقوق آنها از زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی اعمال شده است ولی توجه لازم به کارمندان سازمان زندانها و نهاد قوه قضاییه صورت نگرفته است و وضعیت حقوق و زندگی و معیشت آنها بسیار اسفبار است که باید فکری اساسی برای آنها کرد. 

نایب رئیس کمیسیون حقوق و قضایی مجلس تصریح کرد: طبق توصیه بزرگان اعلام شده که بایستی نسبت به حقوق قضات و کارمندان دستگاه عدلیه توجه ویژه شود. 

به گزارش فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عناوین «پیگیر اجرای قانون تسری سازمان زندان‌ها باشید»، «تقاضای اجرای قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها هستیم»، «
قانون تسری کارکنان زندان‌ها اجرا شود» و همچنین «پیگیری قانون تسری فوق‌العاده سازمان‌ زندان‌ها باشید» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول