اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فراهم شود/ معرفی فرماندار جدید گالیکش

مشاور استاندار گلستان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و تحریم ناجوانمردانه دشمنان با هدف فاصله مردم با حاکمیت، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فراهم شود.

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فراهم شود/ معرفی فرماندار جدید گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، اسماعیل عبداللهی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت تکریم و معارفه فرماندار گالیکش اظهار کرد: مدیران اسلامی در شرایط کنونی باید پاسخگو سوالات مردم باشند همانگونه که پرسشگری حق مردم است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: انتخابات این دوره در سطح بین‌الملل مهم بوده و دشمنان قصد دارند تا بین مردم و حاکمیت فاصله انداخته و مشارکت مردم در انتخابات کاهش دهتد.
مشاور استاندار گلستان خاطرنشان کرد: منش رهبر معظم انقلاب و دولت استقلال و پیوستگی در همه ابعاد مختلف در حاکمیت است و تا به امروز مردم در این پیوستگی و استقلال نقش مهمی داشته و باید این پیوستگی بین حاکمیت و مردم پررنگ باشد.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی همه مسوولان موظف هستند تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ را بدور از انتخاب جناح و حزب خاصی فراهم کرده تا شرایط انتخاب مدیر شایسته را ایجاد کنیم.
* عملکرد مسوولان بر محور ولایت مداری ارزیابی شود
امام جمعه گالیکش در این مراسم اظهار کرد: شاخص و ارزیابی مدیران و مسوولان باید بر مبنا ولایتمداری ارزیابی شود.
وی با اشاره بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی بوده و همه باید تلاش کنیم تا آرزوی ایشان برآورده شود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری گفت: سیاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در انتخابات این است که از هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حمایت نکرده و یا بر علیه آنها سخنی نگوید اما در راستای وظایف مهم خود بصیرت‌دهی، روشنگری و بیان شاخص‌های یک رئیس جمهور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می دهد.
وی ادامه داد: تلاش همه ما برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم و ایجاد یک دولت جوان حزب‌اللهی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
* شهرستان گالیکش رتبه دوم استانی در لیگ تندرستی را کسب کرد
فرماندار سابق شهرستان گالیکش در این مراسم اظهار کرد: در ۱۴ ماه خدمت در شهرستان تمام تلاشم ارتقاء شهرستان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره بوده است.
وی تصریح کرد: اتاق فکر با حضور احزاب و جناح‌های مختلف و فرهیختگان جوان شهرستان در راستای ارتقاء شاخص‌های شهرستان تشکیل شد.
علی‌اصغر میرزایی گفت: شهرستان گالیکش ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری داشته و تاکنون ۲۹ واحد بوم‌گردی در شهرستان راه‌اندازی شده و هشت واحد بوم‌گردی دیگر در حال مراحل صدور مجوز در شهرستان است.
* کمبود مرغ و روغن باعث سلب آسایش روانی مردم شده است
فرماندار جدید شهرستان گالیکش در این مراسم اظهار کرد: امنیت مقوله مهم و اولویت نخست بنده در شهرستان بوده که باید این امنیت در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره فراهم شود.
وی افزود: کمبود مرغ و روغن در کشور سبب سلب آسایش و آرامش مردم شده که باید این کمبود مرتفع شود.
احمد تجری‌مفرد ادامه داد: سلامت، امنیت، برگزاری انتخابات سالم و ایجاد اشتغال در شهرستان از مهمترین اهداف بنده در حیطه کاری بنده در شهرستان است.
در این مراسم از زحمات علی‌اصغر میرزایی فرماندار سابق تکریم و احمد تجری‌مفرد به عنوان فرماندار جدید به مدت چهار سال معرفی شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول