اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ساماندهی محلات آسیب‌خیز پایتخت با همکاری سمن‌ها

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در ساماندهی محلات آسیب‌خیز تهران گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید امکانات لازم را در اختیار سمن‌ها قرار دهد.

ساماندهی محلات آسیب‌خیز پایتخت با همکاری سمن‌ها

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌سیدآرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری در مورد منع فعالیت سمن‌ها در محلات آسیب‌خیز تهران گفت: مشکلاتی برای فعالیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد در منطقه 12 پیش آمده که باید رفع این چالش مدنظر مدیران قرار گیرد.

وی گفت: نقش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این زمینه حائز اهمیت است و باید در راستای سیاست‌های ابلاغی شورای شهر همه امکانات لازم برای فعالیت سمن‌ها به ویژه در محله هرندی فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به روز جهانی حیات وحش اشاره کرد و گفت: مجموعه محیط زیست شهری تهران به انجمن یوزپلنگ ایرانی کمک کرده و فضایی را در اختیار آنها قرار داده است ولی متأسفانه برخی از واحدها در شهرداری تهران پیگیر هستند که این دفتر و فضا را در اختیار انجمن ملی قرار دهند به این بهانه که یوزپلنگ چه ربطی به تهران دارد.

میلانی تصریح کرد: کلانشهرهای دنیا برای حمایت از تنوع زیستی کشورشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و از هزاران ملکی که در اختیار دارند بخشی را به این قسمت اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول