اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در زنجان برگزار می‌شود

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا، اظهار کرد: این کنگره به منظور تجلیل از مقام والای 17 هزار شهید، آزاده و جانباز زن کشور، ساعت 10 صبح روز  19 اسفندماه در استانداری زنجان و همزمان با سراسر کشور، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسؤولان استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت وبینار اجرا می‌شود، ادامه داد: تجلیل از خانواده معظم بانوان شهیده و جانبازان زن استان، رونمایی از کتاب، رونمایی از تمبر و شناسنامه بانوان شهیده و برپایی نمایشگاه عکس از رشادت بانوان در دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این کنگره است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان 40 بانوی شهیده و 72 بانوی جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: بانوان استان زنجان در دوران انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش مردان نقش‌آفرینی کرده و حماسه‌ها و جلوه‌هایی از ایثار و مقاومت آفریدند که این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی رشادت بانوان ایثارگر به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: سخنران این مراسم در ستاد مرکز، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است که به صورت ویدئو کنفرانس از استان‌ها پخش می‌شود.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول