اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح کتابخانه روستایی پاسارگاد در ملایر

کتابخانه پاسارگارد روستای ینگی‌کند از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه روستایی پاسارگاد در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر ظهر امروز کتابخانه پاسارگارد روستای ینگی‌کند از توابع بخش جوکار شهرستان با حضور شماری از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و نمایندگان بانک پاسارگاد افتتاح شد.

فرماندار ویژه ملایر در این مراسم با بیان اینکه چکیده تمام ظرفیت‌های کشور اسلامی، در ملایر وجود دارد، خدمتگزاری به مردم را از افتخارات مسئولین دانست و افزود: در حال حاضر با توان و جدیت مدیران، استان همدان و شهرستان ملایر به کارگاه اقتصادی و سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

 قدرت‌الله ولدی با بیان اینکه ملایر یکی از شهرستان‌های مهیا برای سرمایه‌گذاری است و تمام بسترها برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم است افزود: احداث کتابخانه عمومی ینگی‌کند توسط بانک پاسارگاد یکی از اقدامات مهم در حوزه فرهنگی است و این کارها یادگاری مهم برای مردم به ویژه روستاییان عزیز خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر نیز گفت: این کتابخانه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد و با همکاری و مساعدت مسئولین شهرستانی و استانی، در روستای ینگی کند احداث و نگهداری آن به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار شده است.

سید مهدی آخشیک افزود: این کتابخانه هفتمین کتابخانه عمومی روستایی استان است که همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با مشارکت بانک پاسارگاد با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در فضایی به وسعت ۱۳۰ مترمربع احداث شده است.

وی بیان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تجهیز و تأمین نیروی انسانی این کتابخانه، امکان خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ‌دوست روستای ینگی کند را فراهم کرده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه با بهره‌برداری از این کتابخانه تعداد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به ۲۳ باب رسید  افزود: زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سال های اخیر به بیش از ۶۰۰۰ مترمربع افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول