اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تهیه و توزیع 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه/ معلمان خواسته‌های صنفی را به سرنوشت دانش‌آموزان گره نمی‌زند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه تهیه و توزیع کرده است.

تهیه و توزیع 30 هزار عنوان محتوای الکترونیکی و درسنامه/ معلمان خواسته‌های صنفی را به سرنوشت دانش‌آموزان گره نمی‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر پاشایی امروز در نشست وزیر با معلمان منتخب استان در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان تبریز ضمن خیرمقدم‌گویی اظهار داشت: شناسنامه آذربایجان با تربیت اساتید، علما، مبارزان و سرداران عاشورایی به دستان ارزشمند معلمان گره خورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه معلمان این استان همواره با تابلو اخلاص شناخته شده‌اند، افزود: تلاش برای نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش سرلوحه کار فرهنگیان این استان بوده است.

به گفته پاشایی، فرهنگیان آذربایجان‌شرقی هیچ‌وقت خواسته‌های صنفی را به سرنوشت دانش‌آموزان گره نزدند و نمی‌زنند.

مسوول دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: جامعه در دوران شیوع کرونا و زیست‌بوم جدید؛ عملکرد معلمان را به خوبی درک نموده و بر ارزش کار ایشان اذعان نمود.

وی با بیان اینکه 30 هزار محتوای الکترونیکی و درسنامه در استان تهیه و توزیع شده است، توضیح داد: دوران کرونا و آموزش مجازی  فرصتی برای تحقق جلوه‌های علمی و عملی مدرسه محوری شد و ساز و کار جدیدی از تعامل معلمان، دانش‌آموزان و اولیا به‌وجود آورد.

پاشایی تصریح کرد: کارکنان اداری آموزش و پرورش استان با درک احتمال عدم دسترسی محصلان مناطق دورافتاده و محروم به آموزش غیرحضوری، در قالب یاریگران آموزش به یاری این عزیزان شتافتند.

وی افزود: همچنین معلمان در دورترین روستاها و با تحمل سختی‌های راه صعب‌العبورترین جاده‌ها در مدارس حاضر شدند تا هیچ دانش‌آموزی براساس رعایت عدالت آموزشی از تحصیل بی‌بهره نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه معلمان ما خط‌شکنان جبهه تعلیم و تربیت و مجاهدان راه آموزش و پرورش هستند، از وزیر بابت سیاستگذاری‌های کلان جهت اعتلای جایگاه و منزلت مدرسه و معلمان و نیز به نتیجه رساندن لایحه رتبه‌بندی قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول