اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درگیری پلیس ضدشورش هلند با معترضان محدودیت‌های کرونایی+فیلم

نیروهای پلیس ضد شورش پایتخت هلند ضمن درگیری با صدها تن از مردم معترض به ادامه محدودیت‌های کرونایی، تعدادی از آنها را بازداشت کردند.

درگیری پلیس ضدشورش هلند با معترضان محدودیت‌های کرونایی+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌‌ها از آمستردام پایتخت هلند خبر دادند که در ادامه اعتراضات اخیر علیه محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، پایتخت این کشور بار دیگر شاهد تظاهرات بوده است.

رسانه‌های خبری از قبیل «راپتلی» و راشا تودی، در گزارش‌هایی درباره تظاهرات معترضان در هلند علیه محدودیت‌های کرونایی، از درگیری نیروهای پلیس ضد شورش با معترضان خبر دادند.

طبق این گزارش‌ها، حدود هفتصد نفر از معترضان هلندی روز یکشنبه (دیروز) در میدان «میوزیم پلاین» آمستردام پایتخت این کشور علیه تداوم محدودیت‌های کرونایی تظاهرات کردند.


تظاهرات در هلند علیه محدودیت‌های کرونایی

 

تظاهرات معترضان در پایتخت هلند با واکنش تند نیروهای پلیس ضد شورش این کشور مواجه شد.

سخنگوی پلیس هلند در اظهارنظری درباره سرکوب معترضان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی این کشور اعلام کرد، ۲۸ نفر بازداشت شدند.

این مقام پلیس هلند افزود، اتهام این افراد مواردی چون ارتکاب خشونت در محافل عمومی، بی‌توجهی به دستورات پلیس و نقض مقررات و محدودیت‌های کرونایی بوده است.

معترضان هلندی در هفته‌های اخیر بارها روزهای یکشنبه در مخالفت با محدودیت‌های کرونایی در میدان میوزیم پلاین پایتخت تجمع کرده‌اند. پاسخ نیروهای امنیتی به معترضان،  توسل شدید به زور و استفاده از ماشین‌های آب‌پاش بوده است. 

فیلم زیر مربوط به سرکوب معترضان در هلند در تظاهرات قبلی مخالفان محدودیت‌های کرونایی در این کشور است.

 

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول