اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

باید به سراغ راه‌حل‌های فناورانه در اقتصاد برویم

معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از اولین رویداد تا ثریا گفت: در گام دوم انقلاب پیشرفت کشور بالاتر و بیشتر خواهد شد.

باید به سراغ راه‌حل‌های فناورانه در اقتصاد برویم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در آخرین روز از اولین رویداد فناورانه تا ثریا در محل لانه سابق جاسوسی آمریکا اعلام کرد: با وجود اینکه کشور ما مورد تحریم ظالمانه قرار گرفته اما جوانان این کشور با شور و انگیزه در عرصه فناوری دستاوردهای مهمی خلق کرده‌اند.

وی گفت: ‌اگر مسؤولان کشور هم با همین روحیه جوانان کار کنند و به جوانان اعتماد کنند در گام دوم انقلاب به مراتب موفق‌تر از 40 سال اول انقلاب خواهیم بود.

معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر قدم امیدآفرین برای کشور توسط جوانان برداشته می‌شود و دشمن را ناامید می‌کند عرصه جهاد امروز در واقع جهاد علمی و فناوری است و همانگونه که دشمن در مقابله با جهاد نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی وحشت دارد باید به همین میزان در عرصه جهاد اقتصادی هم وحشت داشته باشد.

سردار شکارچی گفت:‌کار جوانان فناور برای حل مسائل می‌تواند امید کاذب دشمن را به یأس تبدیل کند.

وی گفت: فعالیت دشمن هوشمند و هدفمندانه است اما کارهای جوانان متخصص برای مملکت امید ایجاد می‌کند و باید در زمینه اقتصاد هم راه‌حل‌هایی فناورانه داشته باشیم.

به گفته وی، اگر از جوانان برای اداره کشور استفاده کنیم می‌توانیم به استقلال اقتصادی کشور بیشتر برسیم و با شروع گام دوم انقلاب قرار است صحنه‌گردان 40 سال دوم انقلاب همین جوانان باشند و گام‌های مهمی بردارند.

سردار شکارچی گفت: مسیری که شهدای انقلاب طی کرده‌اند باید انقلاب به سطح بالای اقتدار در عرصه‌های فرهنگی، نظامی، سیاسی، علمی و اقتصادی برسانیم و در گام دوم انقلاب حرکت عمیق‌تر و بیشتر در زمینه پیشرفت در علم و فناوری و اقتصاد داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول