اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مشکل ملی‌پوشِ شیرازیِ اسکی بانوان مرتفع می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: مشکل بانوی ملی‌پوش اسکی در حال بررسی است و به زودی مرتفع می‌شود.

مشکل ملی‌پوشِ شیرازیِ اسکی بانوان مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته پستی مبنی ‌بر استعفای ملی‌پوش شیرازی اسکی بانوان در فضای اینستاگرام دست به دست شد، پستی که گویا ناشی از دلگیری فروغ عباسی از فدراسیون اسکی است.

این بانوی ملی‌پوش در بخشی از این پست ویدیویی عنوان کرد: "نمی‌دانم جنس طلا و نقره‌ مدال‌هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است، چون تا به امروز تنها ارزش معنویشان برایم مهم بود؛ اما امروز برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صد هزار تومان بابت بلیط پیست و ایاب و ذهاب بپردازم.

من، فروغ عباسی، متولد شیراز ِایران، ورزشکارِ ورزشکارِ ورزشکار، پس از سال‌ها تمرین و افتخارآفرینی در بالاترین سطح، آن هم برای کشورم، احساس ترس می‌کنم.

پس با کمال ناراحتی در سن ۲۶ سالگی تلاش بی‌وقفه خود در زمینه اسکی حرفه‌ای را خاتمه می‌دهم و از تیم ملی خداحافظی خود را اعلام می‌کنم اما همچنان در ورزش به کار خود ادامه می‌دهم، باشد که برای افتخارآفرینی در ورودی هیچ مجموعه ورزشی، گردن کج نکنم."

در پی انتشار این پست، موضوع را از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس پیگیری کردیم.

عباس حاجی زاده در گفتگو با فارس با تاکید بر دل‌نگرانی فروغ عباسی از فدراسیون اظهار داشت: در یکی از پیست‌های اسکی در تهران برخورد نامناسبی با وی صورت گرفته و دل‌نگرانی ناشی از این برخورد، سبب انتشار این پست توسط این ملی‌پوش شیرازی شده بود.

وی با اشاره به اینکه عباسی مشکل مالی ندارد، گفت: طی صحبتی که با رییس فدراسیون انجام دادیم، این موضوع در حال بررسی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه این ورزشکار اخیرا در مسابقات ایتالیا شرکت کرده است، افزود: فدراسیون تاکنون به خوبی از این ورزشکار حمایت کرده است و امروز نیز در پی این اتفاق جلسه‌ای با وی برگزار کرد و به بررسی جزئیات موضوع پرداخت.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مشکل پیچیده‌ای رخ نداده و به زودی حل خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه وی ملی‌پوش است برای ورودش به پیست‌های اسکی جهت تمرین هیچ مانعی وجود ندارد و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و طبق گفتگو با رئیس فدراسیون اسکی، نگرانی وی مرتفع خواهد شد‌.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول