اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از کاشت نهال به یاد شهدای خبرنگار و طلبه استان مرکزی خبر داد

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد شهرجردی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کاشت نهال به یاد شهدای خبرنگار و طلبه استان مرکزی خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز شهید، با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کنگره ملی نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و۶۲۰۰ شهیداستان مرکزی و گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی طرح اقدام به غرس نهال در منطقه گردشگری دره گردو اراک خواهیم کرد.

وی به دیدگاه اسلام درخصوص اهمیت درختکاری اشاره کرد و افزود: در دین مقدس اسلام، بنابر آیات و روایات و سیره معصومین(ع) می‌توانیم به نقش و اهمیت این نعمت و موهبت عظیم پروردگار عالم پی ببریم.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ درختکاری تصریح کرد: جمله مقام معظم رهبری درخصوص فرهنگ که می‌فرمایند فرهنگ به مثابه هواست اهمیت این موضوضع را دوچندان می‌کند زیرا همان طور که هوا برای انسان ضروری‌ است، جامعه هم به فرهنگ نیاز مبرم دارد.

شهرجردی در ادامه با بیان اینکه کاشت درخت به یاد شهدا نیز مروج فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ نگهداری از منابع طبیعی است، تاکید کرد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان درحرکتی نمادین نسبت به این فرهنگ اقدام نمائیم.

به گفته وی جمعه  22 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولین استانی از جمله جامعه روحانیت و اصحاب رسانه کاشت نهال به یاد شهدای رسانه و طلبه استان مرکزی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول