اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تلاش برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت‌کِشی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: باید برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت‌کِشی با بهره‌گیری از ایده‌های اقتصادی راهگشا به تناسب ظرفیت‌های سراوان همچون خُرما و گیاهان دارویی بیش از گذشته تلاش کنیم.

تلاش برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت‌کِشی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با معاونین آموزشی و اداری و مالی و همچنین مدیر پژوهش و فناوری و رئیس مرکز و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی سراوان دیدار کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی سراوان در این دیدار با بیان اینکه در شرایط کرونا اساتید و دانشجویان دچار مشکلات عدیده شده‌اند گفت: طرح راه مهندسی می‌تواند خلا بوجود آمده ناشی از کرونا را در دانشگاه پُر کند.

مجید جعفری با بیان اینکه این طرح در جهت مهارت‌افزایی دانشجویان بسیار مفید خواهد بود، گفت: باید برای پیداکردن مشاغل جایگزین سوخت‌کِشی با بهره‌گیری از ایده‌های اقتصادی راهگشا به تناسب ظرفیت‌های سراوان همچون خُرما و گیاهان دارویی بیش از گذشته تلاش کنیم.

محمدطاهر میرَک‌زِهی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع مجتمع آموزش عالی سراوان نیز اظهار داشت: با وجود تمام موفقیت‌ها و دستاوردهایی که در طول سال‌های پس از انقلاب کسب شده و البته کم هم نبوده اما نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی اذعان کرد: اقدامات بسیج دانشجویی در حوزه پژوهش و فناوری در صورت عملی شدن بسیار ارزشمند خواهد بود.

عبدالرشید جام‌نیا، مدیر پژوهش و فناوری مجتمع آموزش عالی سراوان با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی گفت: علاقمند به همکاری بیشتر در راستای حل مسائل مردم و رشد و ترقی دانشجویان هستیم.

شایسته طباطبایی، رئیس مرکز نوآوری و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی سراوان نیز در این دیدار دانشجویان این مجتمع را بااستعداد و ایده‌پرداز توصیف و خاطرنشان کرد: این منطقه به شدت نیاز به حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد.

حجت احسان‌منش مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در ابتدای این نشست ضمن تشریح ماموریت های بسیج دانشجویی در حوزه پژوهش و فناوری بر تعامل و هم‌اندیشی با دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: برای مجموعه بسیج دانشجویی، اولویت حل مشکلات مردم است و در این مسیر با هر ارگانی که لازم باشد به گفتگو خواهد نشست تا بتواند از تمامی پتانسیل‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول