اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خانه صنعت مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه گفت: تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال با نتیجه ۲ بر چهار مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد.

خانه صنعت مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد

حسین همتیان امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال به میزبانی کرمانشاه با نتیجه ۲ بر چهار مغلوب تیم فولاد هرمزگان شد.

وی ادامه داد: تیم جوان خانه صنعت یک ماه پیش از شروع مسابقات تشکیل شد از این رو فرصت کافی برای تمرین نداشتیم و نیازمند کسب تجربه بیشتری هستیم.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه افزود: نیاز داریم تا اعضای جدیدی را به تیم اضافه کنیم چند بازیکن را مدنظر داریم که در نهایت باید از سوی فدراسیون فوتبال تایید شوند.

وی ادامه داد: هر تیم جوانی که تجربه چندانی نداشته باشد طبیعتا نیاز دارد تا اعضای تیم مدتی را در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی لازم برسند لذا تیم نوپای خانه صنعت نیاز به گذشت زمان و تمرینات بیشتری دارد.

همتیان گفت: اعضای تیم خانه صنعت تاکنون تجربه شرکت در رقابت‌های لیگ استانی را داشتند و هم اکنون با حضور در لیگ یک کشور تجربه جدیدی را کسب کردند.

سرمربی تیم هرمزگان نیز در ادامه این گفت،گفت: امروز بازی خوبی را از سوی دو تیم خانه صنعت و فولاد هرمزگان شاهد بودیم، با وجود جوانگرایی تیم و فشار ناشی از سه بازی متوالی باز هم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم و اولین برد را بدست آوردیم.

عباس روزپیکر افزود: با آنالیز و دقت در بازی قبلی تیم رقیب توانستیم با برنامه‌ریزی تیم رقیب را شکست دهیم و به برد برسیم.

گفتنی است، تیم خانه صنعت کرمانشاه در تاریخ ۲۴ اسفندجاری به مصاف تیم زرند کرمان خواهد رفت، این رقابت‌ها در استان کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول