اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

واکنش پلیس به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو/محدودیت تردد شبانه از ۲۱ تا ۳ ادامه دارد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۷۳۹ سارق، زور گیر و مالخر در طرح رعد ۴۲ پلیس پیشگیری خبر داد.

واکنش پلیس به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو/محدودیت تردد شبانه از ۲۱ تا ۳  ادامه دارد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهل و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران به بررسی 875 پرونده سرقت اشاره و اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری های پایتخت با اجرای 294 حکم قضایی 46 باند سرقت شناسایی و منهدم شده و سه هزار و 733 قلم انواع و اقسام اموال مسروقه کشف و ضبط شد؛ همچنین 739 سارق، زورگیر و مالخر نیز بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه 13.5 میلیارد تومان برآورد شده است از بازداشت 25 متهم متواری در چهل و دومین مرحله از طرح رعد خبر داد.

فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص جزئیات انهدام دو باند که در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای کمیاب یا نایاب می‌کردند اعلام کرد: از متهمان این پرونده 300 هزار انواع و اقسام داروهای کمیاب، نایاب و داروهایی همچون انسولین، قرص‌های مربوط به سقط جنین و داروهای مرتبط با بیماری کرونا کشف شد.

سردار رحیمی افزود: فروشندگان دارو در فضای مجازی اغلب داروهای تقلبی و تاریخ مصرف گذشته را به فروش می‌رسانند.

وی از کشف 14 قبضه سلاح جنگی، دو قبضه نارنجک و 130 فشنگ جنگی در این مرحله از طرح رعد خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: متأسفانه این روزها بازار خرید و فروش و قاچاق مواد محترقه بیشتر شده و در این راستا 68 هزار مواد محترقه غیرمجاز و مقادیر قابل توجهی اکلیل و سرنج کشف شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: پلیس با اصناف و فروشندگانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت از بازداشت فردی خبر داد که سال گذشته نیز به دلیل تهیه و توزیع مواد محترقه بازداشت شده بود.

وی گفت: چشم این فرد بر اثر کار با مواد محترقه سال گذشته تخلیه شد اما وی همچنان به تهیه و توزیع مواد محترقه ادامه داده و امسال نیز با 10 کیلوگرم مواد محترقه غیرمجاز بازداشت شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد:در این مرحله از طرح رعد 363 هزار انواع و اقسام کالای قاچاق به ارزش 3.5 میلیارد تومان و 67 کیلوگرم مواد مخدر از یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی کشف شده است.

وی درباره مطالب مطرح شده مبنی بر فروش واکسن کرونا با قیمتهای گزاف در ناصرخسرو اعلام کرد: این مطالب را به ندرت شنیده‌ایم و اینگونه نیست که بگوییم فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو دایر شده البته قاچاقچیان در این زمینه فعالیت می‌کنند و در یک ماه گذشته اجرا و نظارت خود را در ناصرخسرو افزایش داده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: واکسن کرونا حتماً باید با نظارت وزارت بهداشت و درمان توزیع شود؛ بنابراین شهروندان فریب افراد مدعی فروش واکسن کرونا را نخورند.

رحیمی‌ از تمهیدات و آماده‌باش پلیس تهران بزرگ برای شب چهارشنبه و روز پنجشنبه آخر سال و ایام عید نوروز خبر داد و افزود: تغییری در ساعات منع تردد شبانه ایجاد نشده و کماکان محدودیتهای شبانه از ساعت 21 شروع و تا ساعت سه بامداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول