اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تکاپو برای تهیه و توزیع بسته‌های عیدانه / بهار با چاشنی مهربانی

مسؤول قرارگاه جهادی سجادیه مازندران گفت: در تدارک تهیه ۴ هزار بسته معیشتی عیدانه هر بسته به ارزش ریالی حدود۸۰۰ هزارتومان هستیم که توزیع آن از ۲۳ اسفندماه برای نیازمندان آغاز خواهد شد.

تکاپو برای تهیه و توزیع بسته‌های عیدانه / بهار با چاشنی مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی و همدلی در میان مردم ما همواره زبانزد بود اما در روزهای کرونایی بیشتر جلوه‌گر شده و مردم ما نشان دادند هر زمان همنوعشان در رنج باشند دریغ نخواهند کرد و همواره در کنارشان هستند.

در این روزهای افرادی هستند که طی یک‌سال گذشته خستگی برایشان معنا نداشته و برای برآورده کردن نیاز و احتیاجات همنوعان شب و روز برایشان تفاوتی ندارد که شنیدن حرف‌های خالی از لطف نیست.

یحیی دنیاگرد مسوول قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران و همچنین مدیر هیأت سجادیه شهرستان بابل رفتیم که طی ماه‌های گذشته با تلاش فراوان خدمات بسیار خوبی از کمک‌های مومنانه گرفته تا اقدامات درمانی را با کمک گروه خیریه و قرارگاه به مردم ارائه کرده درباره اقدامات انجام شده قرارگاه و گروه خیریه در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید:  این قرارگاه در سال ۹۷ با ۱۴۰ پزشک و پرستار با خدمات درمانی به زائران کربلا ارائه داده  که می‌توان گفت در نوع خود بزرگ‌ترین قرارگاه مردمی درمانی در کشور عراق بوده است.

در کنار این خدمات  هیأتی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های امام  محفلی با عنوان «هم عهدی با شهدا» تشکیل شده تا بتوانیم به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم.

وی اضافه می‌کند: در کنار اقدامات درمانی و فرهنگی بحث ساخت‌وساز را در زلزله سرپل ذهاب  در ساخت ۳۹ باب منزل زلزله‌زدگان مشارکت کردیم.

همچنین از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد با توجه به مشکلات نیازمندان باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری طی چندین مرحله در ایام ماه مبارک رمضان، عید فطر، ماه محرم و  سایر کمک مومنانه داشتیم و درحال حاضر در تدارک جمع‌آوری بسته‌های مومنانه نوروزی در قالب عیدانه با عنوان « بهار مهربانی» هستیم.

مسؤول قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران بیان می‌کند: همچنین ۸۰۰ بسته کمک مومنانه در زمان سیل سیستان و بلوچستان بین نیازمندان توزیع کردیم و برای عید نوروز نیز توزیع ۴ هزار بسته معیشتی را در دستور کار داریم.

 با توجه به روزهای کرونایی، ۲۵۰ نفر را زیرپوشش قرار دادیم که با توجه به مشکلات مردم در مضیقه قرار نگیرند.

دنیاگرد تصریح می‌کند: این روزها نیز در تدارک تهیه ۴هزار بسته معیشتی عیدانه هربسته به ارزش ریالی حدود۸۰۰ هزار تومان هستیم که توزیع آن از ۲۳ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

طی این ایام از توزیع نان گرفته تا ارائه خدمات مختلف از جمله پرداخت حدود ۳۵۰ میلیون تومان اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار، تهیه جهیزیه، دارو و درمان و سایر را در دستور کار این موسسه قرار گرفته است..

گفتنی است بانی و بنیانگذار این کارهای خیر فرزندش علیرضا دنیاگرد است که یک ساختمان نیز در مرکز شهرستان بابل در دو طبقه به مساحت ۲۶۰متر مربع وقف امورخیریه و قرارگاه جهادی سجادیه مازندران کرده است و باو جود اینکه فوت شده ولی از وی به نیکی یاد می‌شود و این همه نیکی تبدیل به خیر ماندگار شده است. 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول