اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اردیبهشت 1400

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ‌در صورت تأیید هیأت تطبیق فرمانداری، نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت 1400 اعمال می‌شود.

اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اردیبهشت 1400

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در پایتخت اظهار داشت: از ابتدای سال 20 ایستگاه مترو در تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به زودی 4 ایستگاه نیز به مجموع ایستگاه‌های قبلی افزوده خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در هفته پایانی سال 99، ایستگاه‌های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام(ره) و ایستگاه تربیت مدرس راه‌اندازی می‌شود و تا ابتدای اردیبهشت سال 1400 نیز 4 ایستگاه دیگر به مجموع ایستگاه‌ها افزوده خواهد شد. 

علیخانی درباره سرانجام نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: لایحه مربوط به نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی همراه با لایحه تصویب شده بودجه 1400 شهرداری جهت تأیید به هیأت تطبیق فرمانداری ارسال شده است و اگر در هیأت تطبیق ایرادی به آن گرفته نشود، از اردیبهشت سال 1400 نرخ‌های جدید اعمال خواهد شد. 

وی درباره اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه گفت: شورای شهر تهران در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست و لغو یا ادامه اجرای آن منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است. 

انتهای پیام/

خبرنگار : فائزه نجارزادگان - تایید کننده : مریم گلباز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول