اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تخصیص کامل سهمیه استخدامی ایثارگری در دادگستری لرستان/ تبدیل وضعیت ایثارگران در حال انجام است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: سهمیه استخدامی برای ایثارگران مطابق قوانین برنامه‌های پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این مجموعه به طور کامل تخصیص پیدا کرده است.

تخصیص کامل سهمیه استخدامی ایثارگری در دادگستری لرستان/ تبدیل وضعیت ایثارگران در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رزم پیش از ظهر امروز در آیین گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا و تجلیل از فرزندان، برادران و خواهران شهدای دادگستری استان لرستان که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه استخدامی برای ایثارگران مطابق قوانین برنامه‌های پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این مجموعه به طور کامل تخصیص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تبدیل وضعیت تمام ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات ایثارگران به رسمی و قطعی در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اولویت دادن به قشر ایثارگران در انتصابات و تغییر سمت و وضعیت‌ها، افزود: در مجموع از ۲۳ خانواده شهید و ایثارگر دادگستری استان طی سال جاری سرکشی و دیدار شد.

رزم، واژه شهادت را از برترین و مقدس‌ترین واژه‌های فرهنگ اسلامی عنوان و تصریح کرد: شهید کسی است که جان خود را در راه خدا از دست می‌دهد و شهادت اوج کمال انسان است زمانی که هستی خود را نثار محبوب و معشوق خود می‌کند.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را موجب بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: این مهم نیز برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده، همچنان‌که دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی پرفروغ برای نسل‌های آینده کشور است.

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: بایستی با اتصال به مفهوم بزرگ و ماندگار شهادت، سعادت و پیروزی را برای جامعه به ارمغان آورد.
در پایان این مراسم از کارکنان قضایی و اداری خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول