اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

علت برگزار نشدن مراسم انتخاب «چهره ماندگار و شهروند افتخاری» بوشهر

سرپرست سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در خصوص ‌عدم برگزاری مراسم انتخاب چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر اظهار داشت: این مراسم هرساله یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بوشهر بود اما با توجه به شرایط کرونایی کشور، شورای شهر تشخیص داد که مراسم برگزار نشود.

علت برگزار نشدن مراسم انتخاب «چهره ماندگار و شهروند افتخاری» بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود غلامزاده فرد صبح امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های روز بوشهر اظهار داشت: از چندی پیش برنامه‌های روز بوشهر از سوی سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی شده بود و برای این منظور ۳۶ برنامه پیشنهادی به شورای شهر اعلام شد. 

سرپرست سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: شورای شهر نیز پس از بررسی این برنامه تعداد چهار برنامه را به این تعداد اضافه کرد که در مجموع تعداد برنامه‌ها به ۴۰ برنامه رسید. 

وی بیان داشت: با توجه به اینکه زمان برنامه ریزی برای بزرگداشت روز بوشهر وضعیت استان به لحاظ رنگبندی کرونایی آبی بود برنامه‌های جمعی و حضوری برنامه ریزی شده بود اما متاسفانه با گسترش مجدد ویروس کرونا در استان و ایجاد محدودیت‌ها، برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر ناچاراً تغییر یافت. 

غلامزاده فرد با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی استان، روز بوشهر غریبانه برگزار شد گفت: پیشنهاد برگزاری برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی مطرح شد که در نهایت تعدادی از آن‌ها در صحن شورا به تصویب رسید. 

وی با اشاره به برخی برنامه‌های برگزار شده به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر اظهار داشت: غباررویی قبور مطهر شهدا، برگزاری جشنواره قرآنی و برگزاری اختتامیه جشنواره عکس بوشهر از برنامه‌های اجرا شده به همین مناسبت بود. 

غلامزاده فرد همچنین از برگزاری مسابقه ورزشی به یاد عبدالمحمد پوربهی و مجید چاهی بخش از پیشکسوتان تیم‌های فوتبال شاهین و ایرانجوان خبر داد و گفت: این مسابقه بین یاران این دو مرحوم برگزار و در حاشیه این بازی از خانواده‌های آنان تجلیل به عمل آمد. 

سرپرست سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در خصوص ‌عدم برگزاری مراسم انتخاب چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر اظهار داشت: این مراسم هرساله یکی از مهمترین برنامه‌های روز بوشهر بود اما با توجه به شرایط کرونایی کشور، شورای شهر تشخیص داد که مراسم برگزار نشود و امیدواریم سال آینده با بهبود وضعیت کشور و استان بتوان این برنامه را برگزار کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول