اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عقب‌گرد پروژه‌ها در دیشموک؛ هدررفت بیت‌المال

امام جمعه دیشموک گفت: پروژه‌هایی در این بخش آغاز شده که با گذشت پنج تا 10 سال به نتیجه نرسیده است و زیرساخت‌های اجرا شده آنها از بین رفته است.

عقب‌گرد پروژه‌ها در دیشموک؛ هدررفت بیت‌المال

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امروز در نشست شورای اداری بخش دیشموک که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود، اظهار داشت: بر اثر سوء مدیریت‌ها تأخیر در اجرای برخی از پروژه‌ها باعث هدر رفت بیت‌المال می‌شود.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه تأخیر در اجرای کار آفت به دنبال دارد، افزود: در حوزه راه‌ها گاهی می‌بینیم مصالحی که برای اجرا آورده و تخلیه کرده‌اند در بارندگی از بین می‌رود.

راوند گفت: در بسیاری از روستاها نبود جاده ارتباطی مناسب حتی منجر به مرگ بیماری شد که با تأخیر به مرکز درمانی رسید.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: در این بخش طرح‌هایی وجود دارد که پنج تا 10 سال از آغاز عملیات آن می‌گذرد و هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح آجم چهار میلیارد هزینه شده اما هیچ اثری از طرح نیست بیت‌المال بخاطر بی‌تدبیری برخی از مدیران هدر بر باد می‌رود، نهادهای نظارتی پیگیری کنند.

راوند گفت: مردم دیشموک سال‌هاست در انتظار آب شرب سالم چشم به عملی شدن وعده‌ها دوخته‌اند و گاه سختی تأمین آب باعث مشاجره خانواده و حتی جدایی از همسر شده است.

وی با اشاره به اجرای گازرسانی به بخش افزود: روشن شدن مشعل گاز تحولی در دیشموک ایجاد کرد، مردم راضی‌ و دعاگوی مسوولان هستند با این وجود اما در حومه غربی نیاز است کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.


انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول