اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سرما و برودت هوا قزوین را در بر خواهد گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از امروز (جمعه) به استان، بارش ها در مناطق کم ارتفاع به شکل باران خواهد بود و برای ارتفاعات نیز، برف و کولاک پیش بینی می شود.

سرما و برودت هوا قزوین را در بر خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت اله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان این که سرما و برودت هوا در راه استان قزوین است، گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از امروز (جمعه) به استان، بارش ها در مناطق کم ارتفاع به شکل باران خواهد بود و برای ارتفاعات نیز، برف و کولاک پیش بینی می شود.

وی افزود: طی روزهای شنبه و یکشنبه شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین عنوان کرد: دستورات لازم جهت اتخاذ تمهیدات مقتضی برای مقابله با وقوع هر گونه بحران احتمالی به دستگاه ها داده شده است.

مهدیخانی به کشاورزان و دامداران استان نیز توصیه کرد: با توجه به برودت هوا، نسبت به پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی تدابیر لازم اتخاد شود و پیش بینی سوخت لازم جهت گرمایش دامداری و مرغداری ها و سایر اقدامات لازم در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول