اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کمک ۱.۵ میلیاردی انجمن حمایت از زندنیان سقز به خانواده‌های زیرپوشش

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز ضمن یادآوری ۱۱ هزار مورد کمک به خانواده‌هایزندانیان زیرپوشش این انجمن، از واریز ۱.۵ میلیارد تومان کمک نقدی به این خانواده‌ها خبر داد.

کمک ۱.۵ میلیاردی انجمن حمایت از زندنیان سقز به خانواده‌های زیرپوشش

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محمدرشید غفوری در آخرین جلسه اعضای حمایت از زندانیان این شهرستان که در دفتر دادستان سقز برگزار شد، اظهار کرد: آخرین و هشتمین مرحله بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت تا پایان سال توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی با همکاری خیرین، زندان مرکزی و انجمن حمایت از زندانیان تهیه و در بین خانواده زندانیان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز اظهار داشت: امسال تاکنون نزدیک به 800 بسته معیشتی به مناسبت‌های مختلف بین خانواده زندانیان بی‌بضاعت و مشکل‌دار از نظر مالی توزیع شده و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

غفوری با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، از متمکنین و خیرین سقزی دعوت کرد این انجمن را در راستای کمک‌های مادی و نقدی در جهت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده‌های بی‌بضاعت آنان یاری نمایند.

وی افزود: در حال حاضر 300 خانواده زندانی با جمعیت بیش از 670 نفر زیرپوشش این انجمن هستند که همواره نیازمند کمک مادی، نقدی و مشاوره‌ای هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندنیان شهرستان سقز در این جلسه همچنین گفت: با همکاری خیرین و انجمن 30 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت خریداری و تحویل خانواده‌هایی شد که بچه‌های آنان برای ادامه تحصیل نیازمند این اقلام بودند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 25 زندانی جرائم غیرعمد و مالی توسط کمک‌های خیرین از زندان آزاد شدند، بر همکاری خیرین سقزی برای آزادی زندانیان بیشتر جرائم غیرعمد شد.

غفوری از خانواده خیر سقزی "نادرسور" که در چند روز گذشته با اهدای 30 میلیون تومان زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد تقدیر کرد و گفت: این خانواده همچنین 100 میلیون تومان را در برای ساخت سرای سالمندان این شهرستان اهدا کرده بود.

وی با یادآوری اینکه این انجمن در سال جاری و به عناوین مختلف 11 هزار مورد به خانواده زندانیان کمک کرده است، خیرین سقزی همواره در این موارد یار و یاور انجمن در حمایت از خانواده زندانیان بوده‌اند.

وی بیان کرد: این انجمن همچنین ماهانه وجوه نقد را تحت عنوان مستمری به حساب همسران یا وابستگان نسبی زندانیان واریز می‌کند و در سال جاری نیز بیش از یک و نیم میلیارد ریال کمک کرده است.

غفوری با بیان اینکه، این انجمن در بسیاری از شاخص‌ها در بین دیگر انجمن‌های حمایت از زندانیان کردستان رتبه نخست را دارد، گفت: تمام این موفقیت‌ها با کمک خیرین نوعدوست به دست آمده است.

دادستان شهرستان سقز هم در این جلسه با تقدیر از انجمن حمایت از زندانیان و اعضای این انجمن که همواره کمک کار زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده زندانیان بی‌بضاعت بوده‌اند، بر ادامه این همکاری‌ها در سال 1400 نیز تاکید کرد.

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سقز در خیابان ملت (ساحلی) روبروی درب ورودی پارک شهر سقز واقع شده است و در ایام هفته آماده جذب کمک های مردمی در راستای کمک به خانواده زندانیان بی‌بضاعت است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول