اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نظارت دولتمردان بر بازار شب عید بسیار قوی‌تر باشد

امام جمعه علی‌آبادکتول گفت: گرانی‌ها این روزهای جامعه که به تعبیر مقام معظم رهبری «غصه‌بزرگ» است، به مصرف‌کننده تحمیل می‌شود و باید نظارت دولتمردان بر بازار شب عید بسیار قوی‌تر باشد.

نظارت دولتمردان بر بازار شب عید بسیار قوی‌تر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن توصیه به نمازگزاران و خود به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: حقایق و معارف از طرف خداوند متعال به پیامبر داده می‌شود، پیامبر اسلام (ص) از ابتدا مقام نبوت داشت و سپس به مقام رسالت رسید.

وی در خصوص گرانی‌ها تصریح کرد: گرانی‌ها این روزهای جامعه که به تعبیر مقام معظم رهبری غصه‌بزرگ است، به مصرف‌کننده تحمیل می‌شود و باید نظارت دولتمردان بر بازار شب عید بسیار قوی‌تر باشد.

*‌ کشورهای غربی از ایران هسته‌ای وحشت دارند/ افرادی که توانایی‌های لازم دارند در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند

امام‌ جمعه علی‌آبادکتول به افرادی که در خود توانایی‌های لازم را می‌بینند سفارش کرد در صحنه انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند.
مهدی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه کشورهای غربی از ایران هسته‌ای وحشت دارند، خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در یک چیز با هم متحد شدند و آن این است که از ایران هسته‌ای وحشت دارند.

وی همچنین به سفر پاپ به عراق اشاره کرد و گفت: آیت‌الله سیستانی در دیدار با پاپ در مورد فلسطین و تحریم‌ها و ظلم‌های استکبار مطالبی را بیان کرد و گفت «مسلمانان در جهان مظلوم واقع شدند».

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول