اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امدادرسانی به 340 فرد گرفتار شده در برف و کولاک در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از امداد رسانی به ۳۴۰ فرد گرفتار شده در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان خبر داد.

امدادرسانی به 340 فرد گرفتار شده  در برف و کولاک در آذربایجان‌غربی

 امیر جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به جزییات امدادرسانی در پی بارش سنگین برف و کولاک در استان طی روز گذشته، اظهار داشت: با بارش برف و وقوع کولاک در محور شهرستان‌های چالدران، اشنویه، تکاب، مهاباد و نقده،  ۱۱۱ خودروی گرفتار شده به همراه ۳۴۰ سرنشین گرفتار در کولاک و برف توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۰ خودرو به همراه ۷۰ خانوار و ۲۱۰ سرنشین مربوط به شهرستان چالدران بوده که بیشترین امدادرسانی توسط تیم امدادی در این محور  انجام شده است‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امدادرسانی به ۵ نفر از افراد حادثه دیده در محور مهاباد خبر داد و گفت: ۵ نفر از افراد یک خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی جمعیت در پایگاه امدادی کله‌کاوی اسکان داده شدند.

وی افزود: در این عملیات ۸ تیم عملیاتی در سطح استان شرکت داشته و ۴ دستگاه آمبولانس نیز در این کمک‌رسانی‌ها به کار گرفته شد.

جعفرزاده با اشاره به توزیع اقلام غذایی به برخی افراد گرفتار در برف، یادآور شد: در این عملیات ۷۲ بسته جیره غذایی اضطراری نیز توزیع شده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن 112 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول